نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. دى 1393 - 17:21   |   کد مطلب: 14702
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد؛
دستگیری قاتل راننده نیسان در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در پی وقوع قتل راننده نیسان در روستای قوزان ملایر و انجام تحقیقات قاتل شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری قاتل راننده نیسان در ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، شعبان ترک نیا با اشاره به دستگیری قاتل فراری در ملایر اظهار داشت: در پی وقوع قتل راننده نیسان در روستای قوزان ملایر و با اعزام ماموران و بررسی صحنه جنایت اکیپ ویژه ای برای دستگیری قاتل تشکیل شد.

وی افزود: پس از دستگیری دو نفر از مظنونین در این ارتباط و انجام تحقیقات معلوم شد که در روز وقوع فرد مظنون همراه با سه نفر دیگر در محل وقوع حادثه حضور داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: پس از انجام تحقیقات دقیق و فنی از فرد مورد نظر و با توجه به شواهد و قرائن،  مظنون لب به اعتراف گشود.

وی به اعترافات قاتل اشاره و عنوان کرد: قاتل دارای خصومت شخصی با مقتول بوده  و در فرصت پیش آمده وی را به قتل رسانده است.

ترک نیا از کشف 390 گرم تریاک و 31 گرم هروئین در ملایر خبر داد و افزود: در پی انجام طرح مبارزه با مواد مخدر و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از مناطق آلوده شهر ملایر مقدار 390 گرم شیره تریاک و تریاک کشف و ضبط و 16 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: در یکی دیگر از عملیات‌های انجام شده توسط مامورین نیروی انتظامی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی یکی از منازل مقدار 31 گرم هروئین کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با هشدار به توزیع کنندگان مواد مخدر و تقدیر از همکاری مردم تاکید کرد: برخورد پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان بی امانو طوفانی است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار