نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1393 - 15:59   |   کد مطلب: 14716
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر؛
9 دی ماه سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: 9 دی ماه سال 88 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب وده و مردم در تاریخ نه دی ماه نشان دادند که پای انقلاب و دین خود کوتاهی نمی‌کنند و از ولایت حمایت می کنند.
9 دی ماه سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، 9 دی ماه سال 88 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و اظهار کرد: مردم در تاریخ نه دی ماه نشان دادند که پای انقلاب و دین خود کوتاهی نمی‌کنند و از ولایت حمایت می کنند.

وی گفت: هر جا که پای دین مردم به میا بیاید و مردم احساس کنند که با دین و اعتقادات و باورهای آنان در میان است به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیند و در صحنه حضور پیدا کی کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر مهمترین پیام 9 دی را حضور مردم در صحنه و حفاظت از دین و اعتقادات خواند و بیان کرد: مردم در لحظات حساس انقلاب در صحنه حضور دارند واز ولایت و رهبری حمایت می‌کنند.

وی نقش نخبگان وخواص را در بصیرت افزایی مردم بسیار مهم و اساسی خواند و افزود: نخبگان و خواص نقش بسیار مهم و اساسی در بصیرت افزایی مردم دارند و کسانی که از مسائل آگاهی دارند وظیفه بصیرت افزایی به مردم دارند.

عباسی افزود: آگاهی مردم نسبت به خطراتی که جامعه را تهدید می کند از وظایف نخبگان و خواص بوده  تا مردم با آگاه شدن در هنگام تصمیم گیری به درستی تصمیم گیری کنند.

وی گفت: مردم با بصیرت و آگاهی که کسب کرده اند باید در نقاط حساس جامعه تصمیمات درست بگیرند و به بهترین نحو به کشور کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار