نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1393 - 19:45   |   کد مطلب: 14717
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: هر کس در جامعه طرفدار قشر خاصی می‌باشد اما همگی در کل عاشق میهن و انقلاب بوده و به فتنه گران اجازه نخواند داد که در مقابل انقلاب بایستند.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به حماسه 9 دی و عظمت این حماسه اظهار کرد: مردم پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند و هر کار نشد را شد می کنند.

 وی گفت: مردم پای بند نظام و انقلاب هستند و هر مسئول و مقامی با مردم، خون شهدا و نظام نباشد از ملت نبوده و جایی در نظام ندارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تاکید کرد: مردم در برابر توپ و تانک رژیم طاغوت دوام آوردند و انقلاب را به پیروزی رساندند و در این راه خون‌های زیادی دادند.

وی افزود: مردم با این خون‌هایی که دادند و انقلاب را به پیروزی رساندند اکنون نیز پای انقلاب بوده و با تمام وجود از انقلاب دفاع می کنند.

عزیزی گفت: فتنه گران در سال 88 با همت و یاری غربی‌ها و آمریکا به دنبال انقلاب سبز و مخملی خود بودند اما از این امر غافل بودند که مردم بابت انقلاب خون، مال و جان داده اند.

وی بیان کرد: هر کس در جامعه طرفدار قشر خاصی می‌باشد اما همگی در کل عاشق میهن و انقلاب بوده و به فتنه گران اجازه نخواند داد که در مقابل انقلاب بایستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تاکید کرد: در مملکت ایران اسلامی مقام معظم رهبری سکان دار و رهبر انقلاب بوده و همه گوش به فرمان ایشان هستند.

وی رهبری را از برگ برنده ای در انقلاب خواند و افزود: با رهبری مقام معظم رهبری کشور از دشمنان و بیگانگان حفظ می‌شود و انقلاب آسییبی نخواهد دید.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما

آخرین اخبار