نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. دى 1393 - 17:18   |   کد مطلب: 14723
9دی نمود بارزی از همبستگی و وحدت ملت و حمایت از ولایت فقیه می باشد. این روز پر از عظمت از زبان قلم خبرنگاران ملایری

همزمان با سالروز حماسه 9 دی خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، به سراغ خبرنگاران فعال ملایر رفته و نظرات آنان را درباره 9 دی جویا شد.

مراد طاهرنیا مدیر مسئول هفته نامه فرهنگ ملایر

9دی یک خیزش ملی و حمایت دینی از جایگاه رفیع ولایت بود، 9دی را نباید مربوط به یک گرایش خاص دانست بلکه همه سلایق در خلق حماسه بزرگ 9دی سهیم بودند همه آمدند تا بگویند پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد.

مجتبی طاهری خبرنگار هفته نامه فرهنگ ملایر

9دی روز بزرگی است که در تاریخ ایران به عنوان یک روز حماسی ثبت شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور عظیم و خروشان مردمى در 9 دى، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود.

مهناز روزبهاني، دبير سرويس خبري هفته نامه آواي ملاير

مردم بصير و غيرتمند ایران اسلامی با خلق حماسه ماندگار9 دی، بساط فتنه شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را برهم زدند و به نوعي" انقلاب سوم" را خلق كردند.

اين روز باشكوه در واقع تیر خلاص را به فتنه‌ گران زد و تمامی معادلات و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

حماسه مردم در 9 دی ماه 88، ثابت نمود:" مردم ايران اهل كوفه نيستند كه علي تنها بماند". در واقع اين روز حكايت مانا و جاويدان حركت خودجوش يك ملت براي دفاع از وي امر و رهبر خويش است كه همانند قله‌ اي سرافراز بر تارک تاريخ اين سرزمين خواهد درخشيد.

بي ترديد امسال نيز آحاد مردم با شور حسيني خويش سرماي زمستان 93 را با سبزي بهار ِ پيروزي پيوند مي زنند، چرا كه به گفته مقام معظم رهبري:" شناختن موقعيت، فهميدن نياز و حضور در لحظه‌ مناسب، اساس كار مؤمن است تا بتواند وجودش مؤثر باشد."

فاطمه رحمتی خبرنگار خبرگزاری فارس در ملایر

اخلاص، بصیرت و عشق ملت به ولایت حماسه ساز 9 دی شد

ملت ایران با آفرینش حماسه 9 دی نشان دادند که هیچ بدخواهو فتنه گری در بین این مردم جایگاهی ندارد

ملت ایران با خلق حماسه 9 دی نشان دادند که  دانش آموخته مکتب سید الشهدا (ع) هستند و و در استمرار این نهضت پشت سر ولایت حرکت میکنند.

این حماسه سند تاریخی  بصیرت ملت از خود گذشته ایران شد.

معصومه موسوی خبرگزاری ایرنا

انقلاب اسلامی ما از این حضور و شکوه مردمی بسیار به خود دیده است، اما حماسه 9 دی شاید جلوه گر وحدت مردم به معنای واقعی بود که از دل برآمد و به دل بسیاری از نظاره گران این شکوه و جلال نشست.

9 دی برگ زرین دیگری از افتخارات ایران اسلامی بود که توسط اراده و وحدت ملتی رقم زده شد که بدون هیچ چشم داشت و انتظاری، حول محور رهبری و ولایت بار دیگر اقتدار و عزت خود را به جهانیان نشان دادند.

ارج می نهیم این قوت، قدرت، اراده و نیت الهی مردم ایران را که در هیچ عرصه ای از خواسته ها و ارزش های خود کوتاه نیامدند و شانه خالی نکردند.

انتهای پیام/ گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار