نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1393 - 16:08   |   کد مطلب: 14730
مربی تیم دو میدانی دانش آموزی ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها
نبود پیست مناسب مهمترین مشکل دو میدانی ملایر است+عکس
مربی تیم دومیدانی دانش آموزی شهرستان ملایر گفت: کمبود امکانات، خراب بودن خاک پیست‌ها و مجهز نبودن پیست‌ها به تارتان مهمترین مشکلات دومیدانی ملایر است.
نبود پیست مناسب مهمترین مشکل دو میدانی ملایر است

ایرج مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به انتخاب و آماده سازی تیم دو میدانی دانش‌آموزی ملایر اظهار کرد: در طی برگزاری مسابقات بین مدارس در رشته‌های مختلف دو میدانی نفرات برتر انتخاب و برای آماده‌سازی جهت اعزام به مسابقات دانش آموزی استان همدان تمرین می‌کنند.

وی گفت: در  مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم 15 نفر از دانش آموزان در مسابقات انتخابی برگزیده شده و پس از تمرینات و رکورد گیری از هر مقطع شش نفر به مسابقات اعزام می‌شود.

مربی تیم دومیدانی دانش آموزی شهرستان ملایر افزود: در دو صحرانوردی نیز در مقاطع متوسطه اول و دوم شش نفر انتخاب شده و جهت اعزام به مسابقات تمرین می‌کنند.

وی گفت: دانش‌ آموزان ملایری دارای استعداد بالایی در دو میدانی هستند به طوری که در سال‌های گذشته همواره دانش آموزان ملایری در تیم استان انتخاب شده اند و دارای مقام‌های کشوری می‌باشند.

مرادی افزود: دانش آموزان ملایری در سال‎های گذشته و در رشته‌های پرتاب وزنه و دو سرعت 60 متر موفق به کسب مقام‌های قهرمانی کشور شده اند.

وی با اشاره به رکوردهای دانش‌آموزان عنوان کرد: تیم‌های ملایری همواره در تمامی مقاطع تحصیلی در بین سه تیم برتر استان قرار دارند و در پرتاب‌ها و دوهای سرعت در سطح اول استان قرار دارند.

مربی تیم دومیدانی دانش آموزی شهرستان ملایر بیان کرد:  مسابقات دو میدانی مدارس استان در اردیبهشت ماه 94 برگزار و مسابقات دو صحرانوردی در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی به استعداد بالای دانش آموزان ملایری اشاره کرد و افزود: ملایر دارای استعداد بالایی در دو میدانی است و یکی از دانش آموزان ملایری با نام آرمان حسینی در تیم ملی دو میدانی دانش آموزی عضویت دارد.

مرادی نبود پیست مناسب را مشکل اصلی دو میدانی ملایر ذکر کرد و گفت: کمبود امکانات، خراب بودن خاک پیست‌ها و مجهز نبودن پیست‌ها به تارتان مهمترین مشکلات دومیدانی ملایر است.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار