نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1393 - 16:35   |   کد مطلب: 14731
رضا براتی زاده در گفت‌وگو با ملایری ها خبر داد؛
تجلیل از دو پیشکسوت شعر ملایر در همایش شعر گویش های محلی همدان
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: در همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان از دو نفر از پیشکسوتان شعر ملایر تقدیر و تشکر می‌شود.

رضا براتی زاده در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان این هفته در ملایر اظهار کرد: همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان دوشنبه این هفته در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزیده شدن ده اثر از آثار ارسال شده به دبیرخانه این همایش عنوان کرد: ده اثر از آثار ارسالی شعر از سراسر استان همدان توسط هیئت داوران انتخاب شده و در روز همایش خوانده می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ملایر افزود: شعرهای ارسالی در لهجه‌ها و زبانهای مختلف استان از قبیل کردی، لری، ترکی و  لکی می باشند.

وی گفت: هدف از این همایش، حفظ و گسترش و ارتقای شعر گویش محلی ، معرفی و شناسایی ظرفیت های ارزشمند استان در عرصه شعر محلی و پاسداشت و ارج نهادن به سرایندگان و پدید آوران آثار ادبیات بومی است.

براتی زاده  ارج نهادن به پیکسوتان یکی دیگر از اهداف این همایش برشمرد و تاکید کرد: به پاس قدردانی از زحمات شعرای ملایری در این مراسم از دو نفر از پیشکسوتان شعر ملایر تقدیر و تشکر می‌شود.

وی افزود: همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان روز دوشنبه 15 دی ماه از ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر واقع در میدان قائم برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار