نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1393 - 21:14   |   کد مطلب: 14738
فرماندار ملایر با انتقاد از صدا و سیمای مرکز همدان گفت: اخبار شهرستان ملایر بسیار کم رنگ منعکس می‌شود و مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان پیگیر باشد که مشکل این انعکاس ضعیف در کجاست.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی آزاد بخت در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر با اشاره به پروژه‌ها و اعتبارات شهرستان ملایر اظهار کرد: در شهرستان ملایر در سال 1393، برای 318 پروژه با 45 میلیارد و 860 میلیون تومان اعتبار مصوب شد.

وی افزود: مسئولان ادارت مختلف در شهرستان ملایر به طور میانگین 61 در از این اعتبارات مصوب که برابر با 27 میلیارد و 860 میلیون تومان است دریافت کرده اند.

فرماندار ملایر با اشاره به قرار گرفتن در فصل بودجه عنوان کرد: ادارات تعامل زیادی با نمایندگان داشته باشند تا با توجه به قرارگیری در فصل بودجه بتوانند بودجه‌هایی که ردیف ملی دارند را دریافت نمایند.

وی تاکید کرد: اداراتی که در بعضی از از ردیف‌های بودجه زیر حد نرمال بودجه دریافت کرده‌اند، پیگیر باشند تا بتوانند حقوق ملایر را بگیرند.

آزاد بخت پیگیری حقوق کاری شهرستان ملایر را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری میران و مسئولان دانست و گفت: پیگیری و مطالبه حقوق ملایر از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان بوده و باید در دستور کار ادارات قرار بگیرد.

وی با انتقاد از صدا و سیمای مرکز همدان عنوان کرد: اخبار شهرستان ملایر بسیار کم رنگ منعکس می‌شود و مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان پیگیر باشد که مشکل این انعکاس ضعیف در کجاست.

فرماندار ملایر از مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان خواستار شفاف سازی شد و عنوان کرد: خبرنگار صدا و سیما حضور کم رنگی در جلسات دارد و مدیر کل باید شفاف سازی کند که کشکلات خبری ملایر از کجاست.

فتح الله رضایی خبرنگار صدا و سیمای مرکز همدان نیز عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز همدان اخباری را پخش می‌کند که دارای ارزش خبری بالا باشند.

وی افزود: محتویات اخبار ارسالی باید کلیات متن خبر را در برگیرد و نمی‌توان اخبار تمام ادارات را به طور ریز پوشش داد.

انتهای پیام/ گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار