نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1393 - 15:47   |   کد مطلب: 14748
دکتر آریایی نژاد در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
جشن میلاد پیامبر(ص) در ملایر با حضور دکتر زاکانی برگزار می‌شود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گقت: جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) با حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز جمعه همزمان با میلاد پیامبر(ص) در سینمای فرهنگیان ملایر برگزار می‌شود.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم در شهرستان ملایر اظهار کرد: جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) با حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز جمعه همزمان با میلاد پیامبر(ص) در سینمای فرهنگیان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت‌ها به دنبال گزارش دهی به مردم بودم در این جشن گزارشی از عملکرد نماینده‌های ملایر در مجلس به سمع و نظر مردم می‌رسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از چاپ نشریه نور ملایر خبر داد و عنوان کرد: این نشریه با هدفی متفاوت برای اطلاع رسانی مردم به چاپ می‌رسد.

وی گفت: مردم ولی نعمت نماینده‌ها هستند و باید رودر رو با آن‌ها گزارش عملکرد داده شود و به مسائلی که مردم توقع دارند پاسخگو بود.

آریایی نژاد گفت: خواسته‌های مردم از نمایندگان بسیار متفاوت بوده به طوری که عده ای تقاضای کار دارند، عده ای تقاضایی وام و عده ای خواستار ارائه نامه به نهادهای مختلف را دارند.

وی افزود: از مردم توقع دارم که در زمینه‌های مسائل کشور و در حوزه‌های قانونی از نمایندگان درخواست داشته باشند، تا زیر ساخت‌های کشور درست نشود که نمی توان اشتغال ایجاد کرد و یا اگر بانک‌ها وام بدهند نیازی به نامه نماینده نمی‌باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای گروه‌های هنری، سرود ناشنوایان و اجرای تواشیح از دیگر برنامه‌های جشن پیامبر(ص) می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار