نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. دى 1393 - 15:42   |   کد مطلب: 14756
امام جمعه موقت ملایر پدیده شاندیز را پدیده شوم خواند و گفت: پدیده شاندیز پدیده شومی است که در کشور رخ داده است و باید با فساد مالی و بانکی به طور جد و ریشه‌ای برخورد شود

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ملایر ولادت پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله) و حضرت امام صادق (علیه السلام)را برای کشور بسیار پر پرکت شمرد و اظهار کرد: ولادت پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله) و حضرت امام صادق(علیه السلام) امسال برای کشور و ملایر بسیار پربرکت بود چرا که برف و رحمت الهی ایران را فرا گرفت.

وی پیامبر (صلوات الله علیه و آله) را پیامبر مهربانی، مهر و محبت خواند و افزود: پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله) رحمت اللعالمین است و برای تمامی مردم جهان موجب خیر و برکت می‌باشد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت محمد(صلوات الله علیه و آله) به عنوان روز اخلاق و مهرورزی بیان کرد: اخلاق یکی از بارزترین صفات پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله) بود و مومنان که پیرو آن بزرگوار هستند باید باید در زندگی و برخورد با خانواده اخلاق را رعایت کنند.

وی با اشاره به روایات و احادیثی درباره صلوات بر پیامبر (صلوات الله علیه و آله) و خاندان وی عنوان کرد: صلوات دارای عظمت بالایی است و طبق احادیث و روایات هم پاک کننده گناه و هم موجب ایجاد حسنات می‌شود.

فاضلیان پیامبر(صلوات الله علیه و آله) را پیام آور وحدت و مهربانی خواند وعنوان کرد: دشمنان اسلام و دین مخصوصا آمریکا و انگلیس به دنبال ایجاد تفرقه افکنی بین مسلمان در جهان هستند.

وی افزود: مسلمانان باید هوشیار باشند و بدانند  که اختلاف بین شیعه و سنی و ایجاد گروه‌های تکویری امثال داعش و النصره از مقاصد شوم انگلیس و آمریکا است که مسلمانان را به جان هم بیندازند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اجتماع علما و روحانیون مذاهب مختلف اسلام در تهران گفت: اختلاف در هر جا رخنه کند باعث نابودی جامعه، ذلت مومنان، تضعیف فرهیختگان و شکست امت اسلامی می‌شود و مسلمان باید با وحدت اقتدار خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) عنوان کرد: همانگونه که امام (ره) فرمودند که اگر مسلمانان یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب می‌برد، پس اگر مسلمانان اتحاد داشتند اسرائیل توان قدرت نمایی در منطقه را نداشت.

فاضلیان افزود: با وحدت 57 کشور اسلامی دنیا گلستان می‌شود ولی کشورهایی نظیر قطر، بحرین و عربستان نوکر آمریکا هستند و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با اشاره به مریضی ملک عبدالله پادشاه عربستان عنوان کرد: مریضی ملک عبدالله در عربستان بسیار وخیم است و مرگ وی می‌تواند خاندان آل سعود را به لرزه ببیندارد.

امام جمعه موقت ملایر سخنان مقام معظم رهبری در بین مردم قم را بسیار هوشمندانه و متدبرانه توصیف کرد و افزود: سخنان مقام معظم رهبری همزمان با قیام 19 دی مردم قم در جمع مردم این شهر موجب سعادت و سربلندی کشور است.

وی با اشاره به اختلاص جدید در کشور عنوان کرد: در شان نظام اسلامی نیست که امسال شهرام جزایری و بابک زنجانی ها  در کشور به وجود آیند.

وی پدیده شاندیز را پدیده شوم خواند و افزود: پدیده شاندیز پدیده شومی است که در کشور رخ داده است و باید با فساد مالی و بانکی به طور جد و ریشه‌ای برخورد شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار