نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1393 - 4:42   |   کد مطلب: 14764
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از مرگ دو نفر و مصدومیت یک نفر بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش ملایری ها  به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، شعبان ترک نیا اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در خانه باغی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ملایر،بلافاصله ماموران ضمن هماهنگی با واحدهای امدادی در محل مورد نظر حضور یافتند.

 وی افزود: ماموران با حضور در محل و بررسی های صورت گرفته متوجه شدند 2 نفر از افراد مذکور جان خود را از دست داده و نفر سوم دچار مصمومیت شدید شده که وی بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد.

ترک نیا بیان کرد: سبب گاز گرفتگی استفاده از موتوربرق به منظور گرم نمودن فضای اتاق و استنشاق دود ناشی از سوخت گازوئیل توسط هر سه نفر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه اظهار داشت: اقدامات قانونی پیرامون انتقال اجساد انجام و پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل شد.

 فرمانده انتظامی اسدآباد نیز از دستگیری راننده متقلب یک دستگاه اتوبوس و صدور قرار بازداشت 30میلیارد ریالی برای وی خبر داد.

داودعلی بخشی در تائید خبر دستگیری این راننده متقلب اظهار داشت: درپی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گردنه اسدآباد به همدان در زمستان سال 90 که منجر به فوت 9نفر از سرنشینان آن شده بود، راننده خاطی اتوبوس توانسته بود در جریان رسیدگی به پرونده با استفاده از ترفندهای خاص، فرد دیگری را جایگزین و خود را مبرا از هرگونه خطائی معرفی کند، در این راستا اخبار و اطلاعاتی واصل و رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با رصد آخرین اخبار و اطلاعات واصله، مشخص شد نامبرده در حال حاضر به عنوان راننده کمکی یک دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی شهرستان درحال تردد می باشد که پس از حصول اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی قضائی، تدابیرلازم برای دستگیری وی به مرحله اجرا درآمد.

علی بخشی افزود: پس از رصد فعالیت و ساعات حرکت نامبرده، اکیپ مجربی از عوامل پلیس آگاهی ضمن استقرار در مسیر تردد، موفق به شناسایی وی شد و در یک اقدام ضربتی متهم دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی به بزه اکتسابی معترف و برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد که در نتیجه با قرار 30 میلیارد ریالی روانه زندان همدان شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار