نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. بهمن 1393 - 23:20   |   کد مطلب: 14792
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش را یکی از اولویت‌های هر دولت خواند گفت: متاسفم برای دولت و مجلسی که آموزش و پرورش را زیر بنای اصلی کار قرار ندهد.
متاسفم برای دولت و مجلسی که آموزش و پرورش را زیر بنا قرار ندهد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها احمد آریایی نژاد در شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلبه و دانشجو در ملایر عنوان کرد: بیش از یک سال و نیم برای این کنگره برنامه ریزی شده است و قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی در این کنگره سخنرانی کند.

وی شهید احدی را الگویی مناسب برای نسل جوان داست و عنوان کرد: شهید احدی دارای سجایای اخلاقی والایی بود و از افراد هم سطح خود بسیار بالاتر و برتر بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد برخی یادورارههای شهدا بیان کرد: یادوراره‌های شهدا گاها به سمت مادی گرایی کشیده شده و از اهداف متعالی شهدا دور شده اند.

آریایی نژاد گفت: مواظب باشیم که با اسراف و زیاده روی در برخی امور از اهداف شهدا دور نشده و تیشه به ریشه فرهنگی خود نزنیم.

وی با اشاره به سطح سواد در شهرستان ملایر گفت: سطح سواد در شهرستان ملایر 95 درصد بوده و باید فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان ترویج پیدا کند.

آریایی نژاد آموزش و پرورش را یکی از اولویت‌های هر دولت خواند افزود: متاسفم برای دولت و مجلسی که آموزش و پرورش را زیر بنای اصلی کشور قرار ندهد.

وی اهمیت آموزش و پرورش را در کشور بسیار کم دانست و عناون کرد: شیک ترین ساختمان ها در کشور مربوط به موسسات درآمدزاست و نشان دهند اهمیت کم تعلیم و تعلم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: زمانی کشور موفق است که به نظام تعلیم و تعلم بها داده دهد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار