نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1393 - 19:39   |   کد مطلب: 14829
امام جمعه ملایر گفت: اختراعات، اکتشافات، پیشرفت‌های علمی و رشد فقه و اسلام ناب محمدی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
اسلام ناب محمدی(ص) و رشد فقه اسلامی از مهم‌ترین دستاورهای انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مسئولان،نیروهای نظامی و انتظامی و مردم در نخستین روز از دهه فجر به دیدار امام جمعه ملایر آیت الله فاضلیان رفتند.

آیت الله فاضلیان در این دیدار ضمن تبریک شروع ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی بوده که خدا با فرستاادن این نعمت تاریکی‌های دوران پهلوی را از بین برد.

وی با اشاره به حدیثی از امام کاظم(ع) عنوان کرد: امام کاظم(ع) در این حدیث فرموده‌اند که مردی از قم قیام می‌کند و مردم را به حق دعوت کرده و عده ای با وی جمع شده که شجاعت، جسور و نترس بودن و توکل بر خدا از صفات بارز آنان است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اوضاع قبل از انقلاب عنوان کرد: ظلمت، تاریکی اعتقادی و اخلاقی، تاریکی سیاسی و فرهنکی و حلقه به گوشی آمریکا بودن از بارزترین وضع مسئولان قبل از انقلاب بود.

وی افزود: اگر کسی قبل از انقلاب سگ آمریکایی را با ماشین زیر می‌گرفت باید محاکمه می‌شد ولی اگر یک آمریکایی بزرگترین شخصیت ایرانی را از بین می‌برد کسی حق نداشت از وی بپرسد چرا این کار را کرده ای؟

فاضلیان گفت: اگر کسی قبل از انقلاب با حجاب به دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها می‌رفت وی را ثبت نام نمی‌کردند،وضع خیابان‌ها و معیشت مردم بسیار بد بود و مشروب فروشی‌ها بسیار رونق داشتند.

وی تاکید کرد: خداوند فرستادن امام خمینی(ره) این تاریکی‌ها ر برطرف کرد  مردم را از اوضاع بد آن دوران نجات داد.

امام جمعه ملایر با اشاره به نتایج انقلاب اظهار کرد: یکی از ثمرات انقلاب بر روی شوروی که کسی بردن جرات بردن نام خدا را در آنجا نداشت ساخت بیش از 150 مسجد و طنین انداز شدن صدای اذان در این کشور است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر صادر شدن انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به سایر نقاط جهان و در کشورهایی نظیر عراق، لبنان، سودان و جزایر عرب صادر شده است.

فاضلیان با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب عنوان کرد: اختراعات، اکتشافات، پیشرفت‌های علمی و رشد فقه و اسلام ناب محمدی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ گ

دیدگاه شما