نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1393 - 16:54   |   کد مطلب: 14836
23 پروژه با اعتبار بیش از 42 میلیارد ریال در بخش جوکار ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد
23  پروژه عمرانی در بخش جوکار ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، در سومین روز از ایام الله دهه فجر 23 پروژه با اعتبار بیش از 42 میلیارد ریال در شهرستان ملایر و در بخش جوکار افتتاح و کلنگ زنی شد.

* ساماندهی گلزار شهدای روستای کندهلان

منصور ابراهیمی در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت : شهرستان ملایر دارای 1158 مزار شهید و 124 گلزار شهدا بوده که 15 گلزار آن سازماندهی نشده است.

سرپرست بنیاد شهید ملایر با اشاره به اعتبار خرج شده برای ساماندهی این گلزار عنوان کرد:  برای ساماندهی این گلزار شهدا مبلغ 37 میلیون ریال اعتبار خرج شده است.

* کلنگ زنی گاز رسانی به روستای قدیمی

جهانگیر ملکی در آیین کلنگ زنی این طرح عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر سه پروژه گازرسانی در سطح شهرستان ملایر کلنگ زنی و چهار پروژه گازرسانی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر با اشاره به اعتبار این طرح عنوان کرد: برای گازرسانی به روستای قدیمی دو میلیارد و 445 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است و امید است که در سال آینده به این روستا به صورت کامل گازرسانی شود.

*افتتاح روکش آسفالت ورودی، دیوار آرامستان و جدول گزاری روستای کمری

دهیار کمری در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد:دهیاری کمری برای دیوار کشی به دور آرامستان و روکش آسفالت ورودی این روستا بیش از 970 میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.

*افتتاح 50 واحد مسکونی روستایی مهر در بخش جوکار

مسعور رضایی در مراسم افتتاح همزمان 50 واحد مسکونی مهر در روستاهای بخش جوکار در روستای کمری بیان کرد: شهرستان ملایر بیشترین واحد نیازمند مقام سازی و بهسازی مسکن روستایی در استان است.

وی گفت : از تعداد  340 واحد مسکن شهرستان ملایر 50 واحد به مساحت چهار هزار متر مربع با مبلغ تسهیلاتی شش میلیارد و 250 میلیون ریال مربوط به بخش جوکار است.

*افتتاح 12 واحد مسکونی مدد جویی در بخش جوکار

مدیر کمیته امداد ملایر در افتتاح همزمان 12 واحد مسکونی مددجویی در بخش جوکار عنوان کرد: این 12 واحد مسکونی با مساحت 900 متر مربع و با اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون ریال ساخته شده است.

وی افزود: این واحدهای مسکونی مدد جویی در شهرهای ازندریان و جکار و روستاهای علی آباد،ینگی کند و زیرابیه افتتاح و آماده بهره برداری شده است.

* افتتاح استاندارد سازی سیستم گرمایشی 5 مدرسه در بخش جوکار

رئیس آموزش و پرورش جوکار در آیین افتتاح این طرح‌ها عنوان کرد: در این طرح‌ها بخاری‌ها جمع آوری شده و سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین آن می‌شود.

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه‌ها عنوان کرد: برای اجرا و آماده سازی این طرح‌ها مبلغ یک میلیارد و 556 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

*افتتاح ساختمان اداری آب و فاضلاب شهر ازندریان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر در افتتاح این پروژه عنوان کرد: ساختمان اداره آب و فاضلاب شهر ازندریان در زمینی به مساحت 357 متر و زیر بنای 149 متر اجرا شده است.

وی با اشاره به هزینه و اعتبار این طرح عنوان کرد: این طرح از خرداد سال 93 کنگ زنی شد و با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

*افتتاح روکش آسفالت محور جوکار همدان و محور علی آباد دمق

آرش آزادی در این مراسم بیان کرد: پروژه  روکش آسفالت محور همدان-ملایر- محور ازندریان به جوکار با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال   انجام شده است.

وی با اشاره به طرح روکش آسفالت محور علی آباد دمق عنوان کرد: این پروژه با اعتبار 704 میلیون ریال و طول یک کیلومتر با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد و رضایت مسافران انجام شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار