نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1393 - 17:55   |   کد مطلب: 14837
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گقت: یادواره 1100 شهید و رهبر مبارزین ملایر آیت الله میرشاهولد 21 بهمن ماه با سخنرانی سردار آبنوش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی رستمی بعد از ظهر امروز در ستاد یادواره 1100 شهید شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر  اظهار داشت: مراسم یادواره 1100 شهید ملایر سرداران فرماندهان و رهبر مبارزین ملایر آیت الله میر شاهولد همزمان با روز ملی ملایر در 21 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنران و مکان مراسم عنوان کرد: این مراسم در روز 21 بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشا برگزار و سردار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) دراین یادواره سخنرانی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به برگزاری برنامه‌های شاخص در این یادواره اشاره و گفت:  در این یادواره یاد و نام رهبر مبارزین انقلابی ملایر آیت الله میرشاهولد گرامی داشته می‌شود.

مصطفی آزاد بخت در این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: بیداری کل دنیا و بیداری اسلامی منطقه از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار ملایر گفت: پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی شهیدان انقلاب و دفاع مقدس هستند که با اهدای خون خود انقلاب را پیروز و محافظت کردند.

وی با اشاره به رهبری و محوریت بودن آیت الله میر شاهولد درمبارزات قبل انقلاب در ملایر عنوان کرد: اسناد کشف شده از ساواک به صراحت نشان می‌داد که آیت الله میرشاهولد را محور اصلی مبارزات مردم ملایر می‌دانستند.

آزاد بخت افزود: این بزرگوار ارادت بالایی به امام و انقلاب و رهبری نقام معظم رهبری داشته وشخصیتی کم نظیر در احکام دین بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار