نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1393 - 8:28   |   کد مطلب: 14845
همزمان با ایام الله دهه فجر تصفیه خانه صنعتی آب ملایر در شهرک صنعتی سهند کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با ایام الله دهه فجر دومین تصفیه خانه صنعتی آب ملایر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

کیوان گردان در آیین کلنگ زنی این پروژه تصفیه خانه صنعتی آب سهند ملایر در محل شهرک صنعتی سهند ملایر اظهار داشت: تصفیه خانه صنعتی سهند دومین تصفیه خانه بعد از پروژه شهرک صنعتی سامن در ملایر است.

وی افزود: به دلیل مباحث زیست محیطی و مشکلاتی که برای صنعتگران ایجاد شده بود تصفیه خانه صنعنی یکی از لازمه‌های این شهرک بود.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان همدان گفت: ملایر یکی از قطب‌های اصلی صنعت در استان همدان است و با توجه به کارخانه‌های کشمش موجود در این شهرک ساخت تصفیه خانه  یکی از نیازهای مبرم در این مکان بود.

وی با اشاره به آغاز عملیات این طرح پس از کلنگ زنی عنوان کرد: کارهای پیش از شروع عملیات ساخت و ساز این پروژه نظیر انتخاب پیمانکار، بستن قرارداد و تامین منابع مالی همگی انجام شده و پس از کنگ زنی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

گردان با اشاره به منابع ساخت این طرح اظهار کرد: منابع ساخت این پروژه از اعتبارات عمرانی ملی و استانی بوده و این پروژه با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی افزود: تصفیه خانه صنعتی سهند با تصفیه روزانه 500 متر مکعب و در دو مدول 250 متر مکعبی  و در 18 ماه احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان همدان افزود: از پساب خروجی این طرح برای آبیاری فضای سبز، آب مورد نیاز برای خنک کردن دستگاه‌های صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار