نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1393 - 13:59   |   کد مطلب: 14851
سید مهدی آخشیک در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
اولین کتابخانه بخش زند افتتاح شد
رئیس اداره کتابخانه‌های ملایر گفت: کتابخانه روستای پیروز اولین کتابخانه بخش زند و بیستمین کتابخانه شهرستان ملایر است که در ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

سید مهدی آخشیک در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به افتتاح کتابخانه روستای پیروز اظهار کرد: این کتابخانه  اولین کتابخانه بخش زند و بیستمین کتابخانه شهرستان ملایر است که در ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت این کتابخانه بیان کرد: ساختمان این کتابخانه توسط دهیاری و شورای روستا ساخته و به مدت 20 سال در اختیار نهاد کتابخانه‌های کشور قرار داده شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های ملایر افزود: برای تجهیز این کتابخانه 50 میلیون ریال هزینه شده  و دو هزار نسخه کتاب به این کتابخانه کتاب تجویل داده شده است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این کتابخانه عنوان کرد: کتابخانه روستای پیروز دارای بخش‌های کودک،مرجع،سالن مطالعه و مخزن و مجهز به اینترنت است.

آخشیک با اشاره به اشتغال زایی این کتابخانه برای یکی از جوانان روستای پیروز اظهار کرد: این کتابخانه در زمینی به مساحت 180 متر و با زیر بنای 120 متری ساخته ده است.

وی به ساخت کتابخانه مرکزی ملایر اشاره کرد و افزود: چند زمین در شهر شناسایی شده و با همکاری اوقاف قرار بر این شده است که اوقاف زمین را در اختیار نهاد کتابخانه‌های برای ساخت کتابخانه مرکزی ملایر قرار دهد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار