نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1393 - 6:54   |   کد مطلب: 14858
مدیر کل اوقاف استان در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
مردم ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های امام و انقلاب دست نخواهند کشید
مدیر کل اوقاف استان همدان گفت: مردم ایران با حضور به موقع در صحنه این را به دشمنان گوش زد کرده اند که ما هیچ‌گاه از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، با اشاره به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اظهار داشت: مردم از ابتدای انقلاب نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلانی داشته اند و همواره این حضور را ثابت کرده اند.

وی با اشاره به سه ضلع مهم در پیروزی انقلاب عنوان کرد: سه رکن اساسی در ثبات انقلاب اسلامی ایران رهبری، مردم و قانون اساسی بوده و یکی از اضلاع مثلث ثبات انقلاب همین مردم هستند.

مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: با اینکه چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد امام(ره) حضور همیشگی مردم در صحنه باعث دلگرمی مسئولین بوده و همین مردم انقلاب را حفظ کرده اند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه بیان کرد: مردم ایران اسلامی در هر موقعیتی که نیاز به حضور آنان بوده با انسجام و اتحاد در صحنه حضور داشته اند.

حاجی زین العابدینی با اشاره به مشکلات موجود در جامع تصریح کرد: با اینکه گاها کشور دچار مشکلاتی بوده اما مردم همواره در صحنه حضور داشته اند و حضور مردم در صحنه خود باعث می‌شود که مسئولین باید تعهد خاصی به مردم داشته باششند.

وی با اشاره به حمایت همیشگی مردم از ولایت فقیه افزود: مردم ایران بسیار متدین و بزگوار بوده و همیشه پشت سر امام و رهبرشان بوده اند.

مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: مردم ایران با حضور به موقع در صحنه این را به دشمنان گوش زد کرده اند که ما هیچ‌گاه از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت.

وی گفت: دشمنان بدانند که هیچ‌گاه نخواهند توانست که  بین مردم در جمهوری اسلامی و مردم و مسئولین نظام فاصله ایجاد کنند و این آرزو را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار