نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1393 - 6:58   |   کد مطلب: 14859
در زمانی که همه به دنبال نامند؛
گمنامی بزرگترین افتخار خیر مدرسه ساز ملایری
یک خیر مدرسه ساز که نخواسته نامی از وی برده شود 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مدرسه مسکن مهر هدیه کرده و قول داده است که اول مهرماه آن را تحویل آموزش و پرورش دهد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، چند سالی از ساخت مسکن‌های مهر در ملایر می‌گذرد و یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر ملایر مدرسه و آموزشگاه تحصیلی است.

همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه ساخت مدرسه نه کلاسه کلنگ زنی شد، یک خیر مدرسه ساز که نخواسته نامی از وی برده شود 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مدرسه هدیه کرده و قول داده است که اول مهرماه آن را تحویل آموزش و پرورش دهد.

علی نعمت چهاردولی در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار کرد: سه هزار خانوار در مسکن مهر ملایر ساکنند که یکی از مشکلات اساسی آنان مدرسه و بحث تحصیل فرزندانشان است.

وی با اشاره به شلوغی کلاس‌های نزدیک ترین مدرسه به مسکن مهر عنوان کرد: کلاس‌های نزدیک ترین مدرسه به مسکن مهر با بیش از 40 نفر برگزار و در دو نوبت برگزار می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل وجود خیرین مدرسه ساز در این شهرستان، آموزش و پرورش ملایر از اعتبارات ماده 180 و دو درصد نفت محروم بود که با حمایت استاندار همدان مقرر شد این امر در بودجه سال 94 دیده شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز بیان داشت: مدرسه 12 کلاسه حضرت علی بن ابیطالب(ع) توسط فرد خیر ملایری در منطقه مسکن مهر احداث خواهد شد که این فرد خیر 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این فضای آموزشی هزینه خواهد کرد.

کاوه برخورداری افزود: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع احداث می شود و خیر مدرسه ساز قول مساعد داده که تا مهرماه سال آینده همزمان با سالتحصیلی جدید به بهره برداری برسد.

انهای پیام /گ

دیدگاه‌ها

سلام تورا ب این ماه عزیز وشماراب خدا وحضرت علی قسم میدهم مرادرنهیه جهاز کمک کنید گناهم09190780210

دیدگاه شما

آخرین اخبار