نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. بهمن 1393 - 17:35   |   کد مطلب: 14881
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد؛
ثبت رکورد 8 هزار حرکت چرخ و فلک توسط نونهالان ملایری
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: نونهالان ملایری در حضور رئیس کمیته ثبت رکورد کشور رکورد 8 هزار چرخ و فلک را ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها, مهدی رضایی با اشاره به ثبت رکورد 8 هزار چرخ و فلک توسط نونهالان ملایری اظهار کرد: برای اولین بار در کشور وبا هماهنگی هیئت ورزشهای همگانی ملایر و به مناسبت  دهه مبارک فجر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطر 8000 شهید استان همدان ، با حضور مسئولان شهرستان، گروه ورزشی  رهروان لاله ها اقدام به ثبت رکورد 8000 چرخ وفلک کرد.

 

وی افزود:  در این مراسم  آقای رضایی رییس کمیته ثبت رکورد کشور حضور داشت و رکورد 8 هزار چرخ و فلک نونهالان ملایری را ثبت کرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در ملایر عنوان کرد: مسابقات حرکات نمایشی اسلالوم در پارکینگ پرک سیفیه ملایر برگزار شد و تعداد 20 اتومبیلران  با هم به رقابت پرداختند.

 

وی افزود: در این مسابقات  در کلاس 1400 امیر حسین داوری ، در کلاس 1600 میلاد زهیری و در کلاس 1800 علی روزبهانی برسکوی نخست قرار گرفتند .

رضایی از صعود تیم والیبل امید نلایر به دور نیمه نهایی مسابقات امید استان خبر داد و بیان کرد: هفته سوم مسابقات والیبال امید های استان در تاریخ 93/11/23 به میزبانی همدان برگزار شد و تیمهای  ملایر ، همدان ، نهاوند و کبودر آهنگ بر حریفان غلبه کردند.

 

وی گفت: در این هفته تیم ملایر با نتیجه 3 بر 1 تیم بهار را از پیش رو برداشت و به عنوان تیم اول به همراه تیم‌های همدان ، نهاوند و کبودر آهنگ راهی دور نیمه نهایی شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار