نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. اسفند 1393 - 14:34   |   کد مطلب: 14932
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: همزمان با روز اول فاطمیه و روایت اول شهادت حضرت زهرا(س) یادواره سردار شهید فتح الله نظری در روز چهرشنبه در مسجد جامع ملایربرگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری ملایری‌ها، محمدقاسم عبدلی صبح امروز در ستاد یادواره شهید نظری در فرمانداری این شهر با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف در طی سال در شهرستان ملایر اظهار داشت: در سال 93 جای جای ملایر با برگزاری یادواره‌های مختلف معطر به عطر شهدا بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: تمامی شهدای دوران ما دارای مظلومیت بوده اما برخی از شهیدان مظلومیت بیشتری داشتند.

وی افزود: شهید نظری یکی از این شهدای مظلوم بوده که با توجه به تفحص‌های انحام شده باید در سال 70 تا 75 در قصز شیرین تفحص می‌شد.

عبدلی با اشاره به جریان تفحص ضید نظذی و دفن این شهید در پایگاه شکاری تبریز عنوان کرد: مراسم بسیار با شکوهی در تبریز برای این شهید بزرگوار گرفته شد.

وی افزود: در مراسمی که در پایگاه شکاری تبریز برای این شهید بزرگوار گرفته شد کلنگ ساخت مقبره شهید نظری توسط برادرش در پایگاه دوم شکاری تبریز زده شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: شهدا نیازی به این یادوراه‌ها و یادمان‌ها ندارند بلکه ما نیاز به حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

وی افزود: عزت و احترام هر ملتی و قله اوج افتخار آنان کسانی هستند که برای دفاع از مملکتشان جنگیده و کشته شده‌اند و ارزش اینان در کشور ما چندید برابر است.

عبدلی گفت: باید با جدیت تلاش کرده و فرهنگ دفاع مقدس را برای کسانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند بازگو کرد و فرهنگ شهید و شهادت را هز چه بیشتر در جامعه کسترش داد.

وی به  برگزاری یادوراه شهید نظری در روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و بیان کرد: همزمان با روز اول فاطمیه و روایت اول  شهادت حضرت زهرا(س) یادواره سردار شهید فتح الله نظری در مسجد جامع برگزار می‌شود.

 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر افزود:این مراسم از ساعت ده و نیم صبح آغاز شده و با توجه به عزاداری هیئت‌های مذهبی در این روز تمامی دسته‌حات عزاداری فاطمی در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما