نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. اسفند 1393 - 17:52   |   کد مطلب: 14951
همزمان با آغاز فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا(س) یادواره 21 شهید ورزشکار شهرستان ملایر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مهرداد نادری فر شامگاه شب گذشته  در یادواره 21 شهید ورزشکار شهرستان ملایر با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هیچ مقام و مرتبه‌ای والاتر و ارزشمندتر از جایگاه شهدا در نزد خدا نیست.

وی با بیان اینکه شهدا اسوه مقاومت در جامعه هستند بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی رخ داد که در جهان روح ایمان وجود نداشت و انقلاب اسلامی ایران با روح ایمان به پیروزی رسید.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ، کشور ایران  در منطقه موقعیت خاصی پیدا کرد که باعث ترس و وحشت استکبار جهانی شد.

وی گفت: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  و در حالی که انقلاب در حال ساماندهی کشور بود استکبار جهانی با تمام قدرت جنگ تحمیلی را بر علیه ایران به راه انداخت.

نادری فر گفت: شهدا،جانبازان و ایثارگران با تمام قوا و با نیروی ایمان چیزی که دشمن قبل از به راه انداختن جنگ به آن فکر نمی‌کرد هشت سال در مقابل استکبار ایستادگی کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن تحویل ندادند.

وی گفت: آرامش و راحتی امروز ایران در حالی که تمام منطقه درگیر نا آرامی و جنگ است مدیون خون شهدا و از برکت خون شهدایی است که در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی و شکست دشمن در عرصه جنگ دنیای استکبار از طریق جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی و تحریم ‌ها به مبارزه بر علیه ایران و انقلاب اسلامی برخواست.

 وی افزود: با مقاومت مردم و رهبری مقام معظم رهبری باز هم دشمن در این عرصه شکست خورد و نتوانست انقلاب اسلامی را به زمین بزند.

نادری فر گفت: اگر آمریکا این احتمال را می‌دادند که می‌توانند بر ایران غلبه کنند بارها بر ایران حمله کرده بودند اما دشمنان از نیروی ایمان مردم ایران اسلامی، نسل جدید انقلاب که فرزندان همان رزمندگانی هستند که دشمن را در 8 سال دفاع مقدس شکست دادند و  تسلیحات نظامی ایران ترسیده و هرگز جرات حمله به ایران را ندارد.

وی با اشاره به برکات خون شهدا در ایران عنوان کرد: جنگ آسیب‌هایی داشت اما برکات آن بسشیار زید است و آرامش امروز ایران، اقتدار در خاورمیانه و جهان و ثبات در ایران اسلانی از جمله برکات خون شهدا و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار