نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. اسفند 1393 - 10:21   |   کد مطلب: 14962
رئیس اداره اوقاف و امر خیریه ملایر گفت: با هدف توسعه فضای سبز جوار امامزادگان و ترویج فرهنگ درختکاری 800 اصله نهال درخت در جوار هشت امامزاده ملایر کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی در آیین کاشت نهال در امامزاده عبدالله مهر آباد ملایر اظهار کرد: ملایر دارای 46 امازاده بوده که از این تعداد 8 امامزاده که شرایط کاشت و نگهداری نهال را داشتند برای کاشت نهابل انتخاب شد.

وی با اشاره به تعداد نهال کاشته شده در امامزاده‌های منتخب عنوان کرد: برای هر کدام از این هشت امامزاده شاخص 100 اصله نهال در نظر گرفته شده ئ آنها را در بلین هئیت امنای امامزاده‌ها برای کاشت تقسیم شده است.

رئیس اداره اوقاف و امو خیریه ملایر با اشاره به مهمترین اهداف کاشت درختان در جوار امامزاده ‌ها بیان کرد: توسعه فضای سبز جوار امامزادگان و ترویج فرهنگ درختکاری از مهمترین اهداف کاشت درخت در جوار امامزاده‌ها می باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ و احیای منابع طبیعی و محیط زیست است ادامه داد: ما باید برای حفظ منابع طبیعی مثمرثمر باشیم و بتوانیم از تمام توان خود برای توسعه فضای سبز در همه مکان ها به خصوص جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استفاده کنیم.

عزیزی گفت: علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان، باید با کاشت درخت های زینتی و توسعه فضای سبز، فضایی مناسبی را برای زائران و مردم مهیا کنیم که امسال متولیان هشت امامزاده موظف به کاشت نهال در این مکان ها شدند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما