نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. اسفند 1393 - 15:05   |   کد مطلب: 14968
صحبت الله نجفی گفت: در نمایشگاه بهاره ملایر ۱۱۰ غرفه کالا‌های مورد نیاز مردم برای خرید عید از قبیل آجیل، خشکبار، کیف، کفش، لباس، مرغ و ماهی را با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، صحبت الله نجفی در آیین افتتاح نمایشگاه بهاره ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه بهاره ملایر در راستای عرضه آسان و مطمئن کالاهای مرد نیاز مردم در انبار غله افتتاح شده است.

وی با اشاره به فعالیت 110 غرفه در نمایشگاه بهاره ملایر بیان کرد: در این 110 غرفه کالا‌های مورد نیاز مردم برای خرید عید از قبیل آجیل، خشکبار، کیف، کفش، لباس، مرغ و ماهی به فروش می‌رسد.

معاون عمرانی فرمانداری ملایر با اشاره ارائه تخفیف به مشتریان در نمایشگاه افزود: همه کالاهای این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به مدت 10 روز  به مردم ارائه می‌شوند.

وی گفت: یکی از مشکلات سال‌های گذشته نمایشگاه بهاره ملایر نحوه‌ چیدمان فروشنده‌ها بود که امسال این چیدمان به صورت مجزا درآمده است تا مردم به راحتی بتوانند خرید کنند.

نجفی افزود: یکی دیگر از مشکلات سال‌های گذشته پارکینگ و ترافیک ایجاد شده در خیابان شهید وفایی بود که به همین منظور زمینی به مساحت چهار هزار متر در کنار نمایشگاه برای پارکینگ مسطح و آماده سازی شده است.

وی به حضور بازرسان اتاق اصناف و ماموران نیروی انتظامی در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: جهت برقراری امنیت ماموران نیروی انتظامی در نمایشگاه حضور دارند، همچنین بازرسین اتاق اصناف برای کنترل قیمت‌ها در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

معاون عمرانی  فرمانداری ملایر گفت: با توجه به عرضه تخفیف در این نمایشگاه از مراکز تولیدی و کلی فروشان در این مکان استفاده شده است.

وی گفت: در نمایشگاه بهاره امسال ملایر تمامی غرفه‌ها با بنرهای متحد الشکل شماره بندی و نام گذاری شده اند و از کسبه و فروشندگان سطح استان در این نمایشگاه استفاده شده است.

نجفی گفت: نمایشگاه بهاره ملایر با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن ملایر برپا شده است و انتظار می‌رود که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما