نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. اسفند 1393 - 15:12   |   کد مطلب: 14982
معاون آموزش و پرورش ملایر خبر داد:
رقابت 600 دانش آموز ملایری در مسابقه احکام
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر گفت: مسابقه احکام دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان ملایر با حضور 600 دانش‌آموز و با هدف آشنای دانش آموزان با احکام اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مسابقه احکام دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان ملایر با حضور 600 دانش‌آموز برگزار شد.

محمد بیات در این آیین اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه را علاوه بر رقابت سازنده، آشنای بیشتر دانش آموز ابتدایی دوره دوم با احکام اسلامی دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش ملایر گفت: پس از پایان این رقابت از هر مقطع سه دانش‌آموز انتخاب شده و از وی تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات معارف اسلامی فرهنگیان ملایر بیان کرد: 500 نفر از فرهنگیان ملایری در چهار رشته قرائت،حفظ ، تفسیر و مقاله نماز به رقابت پرداختند.

بیات افزود: هدف از برگزاری این کونه مسابقات ارتقاء سطح دانش همکاران در زمینه معارف اسلامی و گسترش این امور در سطح جامعه می باشد.

وی با اشاره به نفرات شرکت کننده در این رقابت تصریح کرد: نتایج مسابقات که با شرکت 500 همکار فرهنگی 220 برادر و 280 خواهر برگزار شد تا اواخرهفته دوم فروردین ماه 94 مشخص می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش ملایر افزود: از هر رشته نفرات اول به تفکیک جنسیت به استان جهت مسابقات استانی معرفی می‌شوند و همچنین از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار