نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. فروردين 1394 - 15:05   |   کد مطلب: 15082
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد؛
اسکان دو هزار نفر در مدارس ملایر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: دو هزار نفردر غالب 218 خانوار از مسافران نوروزی در مدارس ملایر اسکان داده شدند

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، کاوه برخورداریبا اشاره به اقدامات ستاد اسکان ملایر اظهار کرد:: از 28 اسفند ماه که فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ملایر آغاز شده است تا روز شنبه هشتم فروردین ماه امسال 218 خانوار در قالب 2 هزار نفر روز مسافر از خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط این ستاد بهره‏مند شدند.

وی با بیان اینکه پذیرش فرهنگیان در مدارس و خانه معلم ملایر انجام میگیرد، افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده 171 خانوار در قالب یکهزار و 590 نفر روز از پایگاههای اسکانی که در مدارس شهرستان ملایر پیشبینی شده است، استفاده کردهاند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ستاد اسکان فرهنگیان تا 13 فرودین ماه امسال فعالیت دارد، گفت: همچنین 47 خانوار شامل 360 نفر روز نیز از تسهیلات موجود در خانه معلم ویژه فرهنگیان ملایر استفاده کردهاند.

وی توسعه و ارتقای امکانات مراکز ویژه اسکان فرهنگیان را از برنامههای عملیاتی روزهای پایانی سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: به منظور اسکان مسافران به ویژه فرهنگیان در نوروز امسال هفت مدرسه با ظرفیت 40 کلاس و خانه معلم نیز با ظرفیت 32 تخت برای پذیرایی هر چه بهتر از فرهنگیان تدارک دیده شد تا فرهنگیان و دیگر مسافران با آرامش بیشتری این تعطیلات را بگذرانند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار