نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1394 - 7:20   |   کد مطلب: 15109
کارگردان و برخی عوامل و بازیگران فیلم سینمایی "ایران برگر" که نوروز امسال در سینماهای کشور به اکران درآمد روز ۵ شنبه، ۲۰ فروردین در سالن سینما بهمن ملایر میهمان این شهرستان هستند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها به نقل از تسنیم ، "ایران برگر" آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی کارگردان و فیلم‌ساز ملایری سینمای ایران است.

جعفری جوزانی دارای مدرک کارشناسی ارشد فیلم‌سازی از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو آمریکا است. او کار سینمایی را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه آغاز کرد. از جمله آثار این کارگردان می‌توان به یک مرد یک خرس، در مسیر تندباد، شیر سنگی، جاده های سرد و مجموعه تلویزیونی در چشم باد اشاره کرد.

جدیدترین اثر این کارگردان فیلم سینمایی "ایران برگر" است که با لهجه محلی و بازی علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، حمید گودرزی و نیوشا ضیغمی داستان فتح‌الله خان و امرالله خان را روایت می‌کند که بر سر انتخابات شورا‌ها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به دعوت شهرداری ملایر کارگردان و برخی از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی روز 5 شنبه از ساعت 3 بعدازظهر در سالن سینما بهمن ملایر میهمان این شهرستان هستند.

مدیر سینما بهمن ملایر گفت: اکران فیلم ایران برگر از 25 اسفندماه در ملایر آغاز شد که همچنان نیز ادامه دارد.

مهدی قره‌خانی با بیان اینکه ساخت این اثر توسط یک کارگردان ملایری تاثیر بالایی در فروش این فیلم در شهرستان داشته است، اظهار داشت: 5شنبه از ساعت 3 بعدازظهر کارگردان و برخی بازیگران و عوامل این فیلم میهمان شهرستان ملایر هستند.

وی با اشاره به فروش خوب این فیلم در ملایر افزود: روز 14 فروردین با 3 میلیون تومان فروش، پرفروش‌ترین روز اکران این فیلم در شهرستان ملایر بوده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما