نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. فروردين 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 15120
فرماندار ویژه ملایر گفت: پشتیبانی و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقطه راهبردی و انگیزه تیم هسته‌ای ایران در مذاکرات بود و فرزندان نظام همچون رزمندگان دفاع مقدس از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کردند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی آزادبخت در اولین جلسه از شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه سال گذشته سالی پرچالش برای مردم و کشور بود، اظهار کرد: ملت ایران با هدایت‌های رهبری و اعتقاد راسخ به ولایت و انقلاب توانست مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه دولت نیز با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها توانست کشور را مدیریت کند، بیان کرد: دولت تدبیر و امید در عمل نشان داد که در تبعیت از مقام معظم رهبری صادق است و با دوری از حاشیه ها، سالی پر چالش اما همراه با موفقیت و پیشرفت را پشت سر گذاشت.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه شعار امسال رهبری نیز با تجربه سال‌های گذشته و نگاه همه‌جانبه به مسائل، یک شعار کاربردی است، گفت: شعار همدلی و همزبانی می‌تواند ضمن مشخص کردن وظیفه مردم و مسئولان در قبال یکدیگر موجب تقویت وحدت و همدلی بیشتر مسئولان با مردم شود.

 وی با تاکید به مسئولان تصریح کرد: باید برای تحقق این شعار و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.

آزادبخت با اشاره به موفقیت‌های ایران، به ظرفیت بالای تیم هسته‌ای در مذاکرات اشاره کرد و گفت: فرزندان نظام همچون رزمندگان دفاع مقدس از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کردند.

وی صدور بیانیه هسته ای سوئیس را یکی از مهمترین افتخارات دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی دانست و اظهار کرد: این شعار رییس جمهوری بود که هدایت های رهبری چراغ راه ما برای مذاکرات هسته ای است و تیم مذاکره کننده و دولت با این اعتقاد کار خود را پیش گرفت و یک گام پر از موفقیت را در مذاکرات هسته ای برداشت.

فرماندار ویژه ملایر افزود: پشتیبانی و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقطه راهبردی و انگیزه تیم هسته‌ای ایران در مذاکرات بود.

وی با بیان اینکه در گام نخست مذاکرات به موفقیت دست پیدا کرده‌‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم در گام‌های بعدی نیز بتوانیم با دفاع از حقوق هسته‌ای به اهداف و برنامه‌های به حق ملت ایران دست پیدا کنیم.

آزادبخت با اشاره به برنامه‌های مسئولان استان در سال جدید عنوان کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در سال جدید به استان، باید از این فرصت برای تحقق برنامهها و رفع مشکلات استان از جمله بیکاری استفاده کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب ادارات شهرستان ملایر در سال گذشته بیان کرد: ادارات با همدلی و وحدت تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار