نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. ارديبهشت 1394 - 7:32   |   کد مطلب: 15253
احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
با استانی شدن انتخابات مجلس به اقشار ضعیف جامعه ظلم می‌شود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس دسترسی مردم ضعیف را به نماینده‌ها کم کرده که همین امر باعث ضایع شدن و ظلم در حق این قشر از جامعه می‌شود.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به طرح برگزاری استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث کنار رفتن مدیران توانمندی که از نظر مالی ضعیف هستند می‌شود.

وی با مخالفت با این طرح عنوان کرد: رسیدن نماینده به کار اصلی خودش یعنی قانون گذاری یکی از محاسن اجرای این طرح این طرح بوده اما اجرای این طرح باعث ظلم به اقشار ضعیف جامعه می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر وظایف اصلی نماینده‌ها رها شده و بسیاری از نماینده‌ها به دنبال رضایت گروه‌های کوچک و شخصی بوده و از وظیفه اصلی خود فاصله گرفته اند.

وی عدم دسترسی مردم به نماینده را یکی از معایبی این طرح خواند بیان کرد: هر چند در حال حاضر اکثر کسانی که به نماینده‌ها دسترسی دارند قرعدم دسترسی مردم به نماینده را یکی از معایبی این طرح خواند بیان کرد: هر چند در حال حاضر اکثر کسانی که به نماینده‌ها دسترسی دارند اکثرا حول سه محور اشتغال، وام و کمک بلا عئض درخواست دارند اما عدم دسترسی به نماینده مجلس یک یاز معایب این طرح است.

آریایی نژاد گفت: اجرای این طرح دسترسی مردم ضعیف را به نماینده‌ها کم کرده که همین امر باعث ضایع شدن و ظلم در حق  این قشر از جامعه می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

با سلام حالا این آقای نماینده چقدر هم از مشکلات جامعه فقیر را حل نموده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار