فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

3. ارديبهشت 1394 - 14:34   |   کد مطلب: 15260
بخشدار جوکار در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد؛
ساخت درمانگاه شبانه روزی در جوکار
بخشدار جوکار گفت: با توجه به نیاز شهر جوکار و روستاهای اطراف به یک مرکز درمانی شبانه روزی ساخت درمانگاه شبانه روزی جوکار به زودی آغاز می‌شود.

علی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به ساخت درمانگاه شبانه روزی در جوکار عنوان کرد: با توجه به نیاز شهر جوکار و روستاهای اطراف به یک مرکز درمانی شبانه روزی  مراحل اولیه پیش از ساخت درمانگاه شبانه روزی جوکار انجام شده و به زودی این درمانگاه کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به محل کسب اعتبار این درمانگاه عنوان کرد: اعتبار ساخت این درمانگاه توسط یک پزشک خیر از اهالی روستای کسب که در حال حاضر در قزوین مشغول طبابت است.

بخشدار بخش جوکار ملایر افزود: زمین ساخت این درمانگاه نیزتوسط خیرین وشهرداری جوکار خریداری شده ودر نهم اردیبهشت ماه ساخت این درمانگاه آغاز و کلنگ زنی می‌شود.

وی از حضور پزشک عمومی و متخصص در این درمانگاه خبر دادو بیان کرد: ساخت داروخانه،تزریقات و آزمایشگاه در این درمانگاه پیش بینی شده است.

ترابی درمانگاه را یکی از نیازهای شهر جوکارخواند و بیان کرد: با ساخت این درمانگاه خیر ساز مشکل رفت و آمد  مردم شهر  جوکار و روستاهای اطراف به ملایر جهت مراجعه به پزشک برطرف خواهد شد.

انهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار