نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. ارديبهشت 1394 - 15:59   |   کد مطلب: 15294
رئیس اداره ورزش و جونان ملایر گفت: مسابقات قهرمان کونگ فو بانوان کشور با حضور 140 ورزشکار بانو 17 و18 اردیبهشت در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مهدي رضايي صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب ملایر برای میزبانی مسابقات کونگ فو کشور اظهار کرد: مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان کشور با حضور 9 تیم از سراسر کشور در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات عنوان کرد: مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان کشور از تاریخ 17 اردیبهشت ماه به مدت دو روز در سالن تختی ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به تیم های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های خوزستان، البرز، لرستان، تهران، فارس و همدان درغالب 9 تیم شرکت می‌کنند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کونگ فو بانوان کشور در با شرکت 140 ورزشکار دختر در 4 رده سنی در سبک آنزان رزم برگزار می‌شود.

رضايي با اشاره به اينكه تیم‌ها در خوابگاه شهید بهشتی مستقر می‌شوند و در صورت افزایش از خوابگاه آموزش و پرورش نیز استفاده می‌کنیم، تصريح كرد: این رقابت‌ها در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم استقبال از قهرمان ملایری سهراب بهرامی خبر داد و بیان کرد: سهراب بهرامي كيک بوكسينگ كار ملايري كه در مسابقات جهاني تركيه به همراه تيم ملي كشورمان حاضر بود و موفق به كسب مقام اول اين رقابت‌ها شده بود.

رئیس ادراه ورزش و جوانان ملایر افزود: مراسم استقبال از این قهرمان ملی در حسینیه مهدیه با حضور فرماندار شهرستان برگزار و از اين قهرمان با اخلاق ملاير تقدیر و تجلیل می شود.

اننهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار