پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

13. ارديبهشت 1394 - 11:42   |   کد مطلب: 15319
درب حرم شریف حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر عبوری خود به سوی کربلا روز گذشته بدون اطلاع رسانی مسئولین ذیربط به مردم به ملایر آمده و چند ساعتی میهمان مردم ملایر بود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، روز گذشته باب الراس، درب حرم حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر حرکت خود به سوی کربلا در سکوت و بدون هیچ اطلاع رسانی به ملایر آورده شد و از ملایر عبور کرد.

 

مردم شهرستان ملایر ارادت خاصی به حضرت ابوالفضل(ع) دارند و بزگترین هیئت شهرستان ملایر و از بزرگترین هئیات کشور به نام این بزگوار نامگذاری شده است ولی درب حرم شریف حضرت عباس(ع) بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی به ملایر آمده و از شهر ملایر عبور کرد.

 

این در حالی است که در سایر شهرها استقبال خوبی از باب الراس شده بود که از جمله حضور در شازند و پس از ملایر حضور در نهاوند  می توان اشاره کرد.

 

کسانی هم که به استقبال درب حرم حضرت عباس(ع) آمده بودند اکثرا یا از اهالی محل توقف این درب بوده یا با اطلاع رسانی افراد حاضر در آن محل به استقال این درب آمدند.

 

حال این جای سوال است که مسئولین ذیربط در این باره چگونه اطلاع رسانی نکرده اند و اگر این اطلاع رسانی صورت گرفته بود مردم ملایر میزبانی به خوبی از درب حرم حضرت ابوالفضل می‌کردند.

 

لینک استقبال از این درب شریف در شهرهای همسایه ملایر

شازند: http://shazandema.ir/node/1439-

نهاوند: http://garoo.ir/node/23114/

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار