نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. ارديبهشت 1394 - 20:18   |   کد مطلب: 15331
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مذاکرات زیر سایه تهدید را نمی پذیریم گفت: کشورهای غربی با ملت ایران با احترام سخن بگویند والا تودهنی خواهند خورد و با موشک های 1500 کیلومتری تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.
موشک های 1500 کیلومتری ایران، تلاویو را نشانه گرفته است

به گزارش ملایری ها به نقل از به نقل از شاخه طوبی، سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان در گردهمایی رزمندگان پیشکسوت استان سمنان در سالن غدیر این شهر گفت: مذاکرات هسته ای زیر سایه تهدید کشورهای غربی را نخواهیم پذیرفت و اگر با احترام  با این ملت سخن نگویند، تودهنی خواهند خورد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ابنکه آمریکایی از دوسال پیش تا کنون می گویند همه گزینه ها روی میز است، افزود: بعد از مذاکرات لوزان نیز اینچنین غلطی را کردند و اگر آمریکا تهدیدات خود را ادامه دهد آنها را به روز سیاه خواهیم نشاند. 

وی با بیان اینکه این احمق ها نمی فهمند که این اظهارات، شور پاسداری ازاسلام را در ما زنده می کند، اظهار کرد: ملت ایران با توجه به عزتمندی 36 ساله دارای اقتدار و عظمت است و  آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند به این ملت مقتدر چپ نگاه کنند.

نماینده مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه اگر آنها به ملت ایران چپ نگاه کنند موشک های 1500 کیلومتری تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد، گفت: رژیم صهیونیستی نتوانسته و نخواهد توانست به ملت ایران کوچکترین نگاه چپی کند.

خاتمی  با بیان اینکه منافقان نمی دانند مومن با عزت خو گرفته است، افزود: ملل ایران ملت عزیزی بوده و خواهد بود چون مومن است و عشق به خدا در دل دارد و هیچ تحقیری را نمی پذیرد.

آل سعود، نوکر اسرائیل است

وی درخصوص حرکت ناپسند آل سعود گفت: آل سعودی ها تمام سفرای خود را در تمام دنیا بسیج کردند که این جنایت ها را به وجود بیاورند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ما این تحقیر ها را در ایران نمی پسندیم و از مسئولان انتظار داریم موضع محکمی در برابر سعودی ها بگیرند.

خاتمی با بیان اینکه آل سعود، نوکر اسرائیل است، افزود: عربستان خبیث با حمایت های اسرائیل آدم کش دارد این جنایت ها را در یمن به وجود می آورد.

ایران از مظلوم عالم دفاع و حمایت می کند

نماینده مجلس خبرگان با اشاره به اینکه ایران از مظلوم عالم دفاع و حمایت می کند، گفت: باید مظلومان عالم همه احساس کنند که ایران پشتیبان آنهاست و از آنها حمایت می کند.

وی با بیان اینکه امروزه  تمام تلاش دشمنان این است که ما را از مسیر شهدا خارج سازند، افزود: استقامت در مسیر شهیدان خیلی مهم است و نباید بگذاریم که دشمنان ما را از مسیر بیرون ببرند.

دودن فضای معنوی در جامعه ایرانی اسلامی، ماموریت شبکه های ماهواره ای

امام جمعه موقت تهران، درخصوص اینکه دشمنان در پی این هستند که معنویت را ااز خانواده های ما بگیرند، اظهار کرد: زدودن فضای معنوی در جامعه ایرانی اسلامی، ماموریتی است  که شبکه های ماهواره ای دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: این انقلاب بزرگ در گلستان معنویت روییده است نباید بگذاریم ذره ای از از معنویتمان کاسته شود.

عضو جامعه مدرسین قم  تاکید کرد: باید مراقب باشید که دشمنان با فضای آلوده شبکه های ماهواره ای معنویت شما را به غارت نبرند.

مجلس با صفای شهیدان، مجلس همدلی و همزبانی است

امام جمعه موقت تهران،  با بیان اینکه شهیدان محور صفا و صمیمیت هستند، افزود: مجلس با صفای شهیدان، مجلس همدلی، محبت و همزبانی است.

نماینده مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: آنها که در راه خدا به شهادت رسیدند در حقیقت باید گفت تأثیر تلاش و کوششان در زمان‏های دور همچنان باقی است.

وی  اظهار کرد: خداوند راه بهشت را به مجاهدان قول داده است و آن راه که راه شهادت است را به آنها نشان داده است.

خاتمی با بیان اینکه مجلس شهدا یک مانور و رزمایش است، گفت: ‌بزرگداشت شهدا یک تشریفات و مجلس فاتحه خوانی نیست و این مجالس گویای این است که راه افتخارآمیز و سعادتمند شهیدان را پایانی نیست.

عضو جامعه مدرسین قم در خاتمه تصریح کرد:  شهیدانی که روحشان در این مجلس حاضر و ناظر است و امروز مردان عرصه جهاد و شهادت و وفاداران به راه آنها آمده اند بگویند که ما راه شما را تا آخرین نفس ادامه می دهیم.

 

انتهای پیام/ر

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار