نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. ارديبهشت 1394 - 17:37   |   کد مطلب: 15385
معاون اول قوه قضاییه با انتقاد از جریان سازی ها در فضای مجازی گفت: باید بسترسازی و آمادگی لازم در کشور ایجاد شود که با یک شایعه و خبر کذب ، فضای امنیتی کشور به راحتی تحت تاثیر قرار نگیرد

به گزارش ملایری ها به نقل از میزانحجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه در حاشیه مراسم معرفی رئیس کل دادگستری استان البرز در جمع خبرنگاران در خصوص ماجرای مهاباد گفت: قوه قضاییه با جدیت و سرعت در حال پیگیری این پرونده و رسیدگی به آن است و با متخلف یا متخلفان احتمالی برخورد قاطع خواهد شد .

معاون اول قوه قضاییه همچنین در این مراسم اهتمام بیشتر نهادهای نظارتی و اطلاعاتی را سبب کاهش پرونده های ورودی به قوه قضاییه دانست و افزود : باید به گلوگاههای وقوع جرم توجه ویژه ای شود و با پیشگیری ، اجازه تخلف را نباید داد .

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه ضمن اشاره به وظایف و سختی های قضات در قوه قضاییه گفت: امروز توقع مردم از دستگاه قضایی کشور افزایش یافته است که علت آن اقتدار قوه قضاییه در اجرای قوانین و برخورد با مجرمان است.

وی تاکید کرد: هیچ کس حق دخالت در کار قاضی ها را ندارد .

معاون اول قوه قضاییه در ادامه توصیه هایی را به مسئولان و کارکنان قوه قضاییه کشور به ویژه رئیس کل جدید دادگستری در استان البرز داشت که از جمله آن تامین امنیت در کشور ، رسیدگی سریع و دقیق پرونده های خاص ، برخورد قاطع با متخلفانی که اصل نظام را زیر سوال می برند ، نظارت مستمر بر عملکرد عوامل اجرایی این قوه و برخورد قاطع با متخلفان ، پیشگیری از ایجاد رانت و فساد اداری و همچنین جدیت در پیشگیری و برخورد با دست اندازی به عرصه ها و منابع طبیعی کشور بود .

مراسم معرفی رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه معاون اول قوه قضاییه ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان البرز در سالن امام خمینی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار شد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار