نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1394 - 19:51   |   کد مطلب: 15544
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: گزاره برگ ملی نشان دهنده مطالبات و درخواست مردم از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای است.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به انتشار گزاره برگ ملی و امضاء آن توسط خانواده شهدای هسته ای و بیش 17 هزار حقوقدان اظهار داشت: گزاره برگ ملی نشان دهنده مطالبات و درخواست مردم از مذاکره‌کنندگان هسته ای است.

وی  انتشار گزاره برگ را اقدامی به موقع دانست و افزود: ما نباید همیشه منتظر بمانیم تا دشمن حرکتی انجام دهد و سپس پاسخ آن را بدهیم و انتشار این گزاره برگ اقدامی به موقع در برابر زیاده خواهی‌های دشمن است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  انتشار گزاره برگ را تقویت تیم مذاکره کننده دانست و بیان کرد: هدف گزاره برگ ملی تقویت تیم مذاکره کننده و اعلام مطالبات مردم ایران به تیم هسته ای است.

وی انتشار گزاره برگ ملی را حرکتی مبنای مسیر ولایت اعلام و عنوان کرد: انتشار گزاره برگ ملی در واقع حمایت از بیانات مقام ولایت بوده و مذاکره کنندگان باید در مسیر روشن شدن اذهان عمومی و مطالبات مردم مقابله با زیاده خواهی‌های دشمن قدم بردارند.

آریایی‌نژاد با اشاره به وظایف مجلس برای تدوین قوانین لازم برای رعایت خطوط قرمز توسط مذاکره کنندگان عنوان کرد: مجلس تمام تلاش خود را می کند که از حقوق مردم ایران دفاع کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار