نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. خرداد 1394 - 18:46   |   کد مطلب: 15561
مسئول کمیسیون بانوان در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
برگزاری جشنواره خیریه غذا به نفع کودکان بی سرپرست در ملایر
مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر ملایر گفت: جشنواره خیریه غذاهای سنتی و محلی به نفع کودکان بی سرپرست و نیازمند در پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

لیلا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جشنواره خیریه غذا به نفع کودکان بی سرپرست در ملایر اظهار داشت: جشنواره خیریه غذاهای سنتی و محلی به نفع کودکان بی سرپرست و نیازمند در پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با همکاری کمیسیون بانوان شورای شهر ملایر و جمعی از بانوان خیر ملایری برگزار شده و از درآمد حاصل از فروش غذاها برای کودکان بی سرپرست بسته حمایتی غذایی خریداری می‌شود.

مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر  ملایر با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره عنوان کرد: جشنواره خیریه غذاهای سنتی ملایر روز پنجشنبه از ساعت 7 عصر در ضلع جنوبی دریاچه پارک سیفیه ملایر برگزار می شود.

وی گفت: در این جشنواره انواع غذاهای سنتی و آش های محلی پخته شده و به فروش می‌رسد و از پول حاصل از فروش این غذاها بسته حمایتی غذایی برای خانواده‌های بی سرپرست در ماه رمضان خریداری و تحویل آنان داده می شود.

غفاری با اشاره به برگزاری این جشنواره درسال گذشته عنوان کرد: از درآمد حاصل از فروش جشنواره غذا در سال برای 125 خانوار بسته حمایتی غذایی خریداری شد.

وی افزود: بسته حمایتی غذایی در سال گذشته شامل مرغ، برنج، روغن، قند و ماکارانی با قیمت 800 هزار ریال بود که بیشتر در روستاها توزیع شد.

مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر  ملایر با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته توسط کمیسیون بانوان شورای شهر ملایر بیان کرد: در سال گذشته  کمیسیون بانوان برنامه‌های متنوعی از قبیل همایش پیاده روی ، همایش دوچرخه سواری ، جشنواره آشپزی و بازارچه کارآفرینان برای بانوان برگزار کرده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار