نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. خرداد 1394 - 19:27   |   کد مطلب: 15564
روز گذشته پیاده نظام رسانه‌ای ضدانقلاب با انتشار خبری مبنی بر خودکشی یک دختر در اشنویه آذربایجان غربی، ماشین عملیات روانی خود را روی یک زمین سوخته و تکراری به حرکت درآورد.

به گزارش ملایر‌ی‌ها، روز گذشته پیاده نظام رسانه‌ای ضدانقلاب با انتشار خبری مبنی بر خودکشی یک دختر در اشنویه آذربایجان غربی، ماشین عملیات روانی خود را روی یک زمین سوخته و تکراری به حرکت درآورد.

به گزارش...، این رسانه‌ها که در تمام پروژه‌های تبلیغی و عملیات روانی اخیر خود با شکست مواجه شده‌اند پیش از این نیز در ماه گذشته با انتشار خبر کذبی از یک خودکشی در مهاباد سعی در قومی‌سازی مساله داشتند. گرچه با آگاهی و غیرت مردم کرد این پروژه نیز به مانند دیگر سناریوهای ضدانقلاب با شکست مواجه شد اما به نظر می‌رسد جریانات معارض خواهان ادامه این بازی هستند.

خودکشی دختری به نام سمیه بهرام نژاد که در پی یک درگیری شخصی با فردی معلوم‌الحال در شهر مرزی و کردنشین اشنویه اتفاق افتاده در یک سناریوی تکراری و مضحک، همان‌طور که در حادثه مهاباد شاهد بودیم به اسمی معجول و ساختگی نسبت داده و وی وابسته به یکی از نهادهای انقلابی معرفی شد.

گرچه این بازی سوخته ضدانقلاب نشات گرفته از حقد و کینه آنان به نهادهای مردمی و انقلابی نظام بوده و مردم نیز از این مساله آگاه هستند اما به نظر می‌رسد سعی و تلاش فراوانی برای تغییر و جابه‌جایی کانون توجهات از جنایات صورت گرفته در منطقه که طی آن روزانه ده‌ها نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن، سوریه و عراق کشته می‌شوند به مناطق قومی‌نشین ایران در حال وقوع است. طی یک ماه گذشته اخبار متعددی برای تحریک مردم کرد و عرب کشور در این رسانه‌ها منتشر شده که روایتگر این موضوع است.

البته آگاهی و غیرت اقوام ایرانی تاکنون تمام فتنه‌های اینچنینی را در نطفه خفه کرده و ضدانقلاب را برای برپایی جشن و سرور بعد از پیروزی ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار