نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. خرداد 1394 - 9:26   |   کد مطلب: 15571
مدیر هیئت کاراته ملایر گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند مردم ایران باید راه و اصول امام (ره) را بشناسند و شناخت راه امام (ره) بسیار ضروری بوده چراکه راه امام(ره) صراط مستقیم ملت ایران است.

احمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالگرد امام خمینی(ره) اظهار دشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند مردم ایران باید راه و اصول امام (ره) را بشناسند باید راه امام (ره) را به‌خوبی شناخت چراکه راه امام صراط مستقیم ملت ایران است.

وی افزود: راه پیش روی ملت ایران به‌خوبی نشان داده‌شده است و انحراف از مسیر امام(ره) انحراف از مسیر انقلاب و صراط مستقیم ایران است.

مدیر هیئت کاراته ملایر گفت: براندازی حکومت طاغوت و ظالمانه شاهنشاهی و ایجاد حکومت و نظام اسلامی از کارهای بزرگ امام خمینی(ره) است و کار امام خمینی(ره)  بعد از صدر اسلام در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است.

وی که به‌عنوان سرپرست تیم اعزامی کاراته ملایر به حرم امام خمینی(ره) در سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب بوده عنوان کرد: این سفر زیارتی حرکتی عظیم و تأثیرگذار برای قشر جوان و نوجوان در جهت اشاعه افکار امام خمینی(ره) به نسل جوان است.

حیدری افزود: در این سفر معنوی در چهره تمام نوجوانان و جوانان امام دوستی به‌وضوح مشاهده‌ می‌شد و جوانان و نوجوانانی که امام خمینی(ره) را ندیده‌اند سیره و روش امام(ره) را به‌خوبی درک می‌کنند.

وی گفت: نوجوانان و جوانان ما به‌خوبی می‌دانند که مقام معظم رهبری یکی از بهترین شاگردان امام(ره) بوده و اجازه هیچ‌گونه تحریفی از شخصیت امام (ره) را نخواهند داد و ما هم به پیروی از رهبر اجازه این تحریف را نخواهیم داد.

مدیر هیئت کاراته ملایر با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروان امام(ره) باید با اسلام متحجر و اسلام سکولار مرزبندی داشته باشند و اسلام ناب محمدی را هر چه بیشتر اشاعه دهند.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار