نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. خرداد 1394 - 21:25   |   کد مطلب: 15602
در مراسمی که با حضور معاون فرهنگی مدیر کل ارشاد و جمعی از مسئولان شهری و استانی غلامرضا جمالی زاده بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، در مراسمی که با حضور معاون فرهنگی مدیر کل ارشاد و جمعی از مسئولان شهری و استانی غلامرضا جمالی زاده بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر معرفی شد.

دراین مراسم، فروتن معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مدیریت فرهنگ و هنر پاسخگویی به مطالبات هنرمندان و اقشر مختلف جامعه است.

وی افزود: زبان فرهنگ زبان لطافت و زبان تعامل است که باید با سنجش نیازها و اولویت ها، حوزه فرهنگ و هنر را ترسیم و برای آن برنامه ریزی داشته باشد.

فروتن شهرستان ملایر را یکی از نقاط دارای پتانسیل و توان های فراوان عنوان کرد و گفت: مدیریت جدید با تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر باید این پتانسیل ها را شناخته و با توجه به سلایق گوناگون برای رشد و توسعه آن برنامه ارائه کند.

وی افزود: راهبردها، سلایق و مطالبات در ملایر زیاد است و فعل و انفعالات اصحاب فرهنگ و هنر در اینجا بیشتر از سایر شهرهای استان است.

رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز گفت: بنده سعی دارم با استعانت از درگاه خداوند و همکاری شایسته همکاران گرامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر را پرتوان، با انرژی و با برنامه مدیریت کنم و در این مسیر، حضور پر رنگ و فعال اصحاب فرهنگ و هنر از مهمترین شاخص های مورد توجه من می باشد.

غلامرضا جمالی زاده با اشاره به نامگذاری سال جاری اظهار کرد: همدلی و همزبانی در حوزه های فرهنگی و هنری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لازم است تا هنرمندان و فرهیختگان به همراه متولیان فرهنگی با یک رویکرد سیستمی و فرایندی، به موضوعِ مهمِ تولیدات فرهنگی بپردازند.

وی افزود: در این راستا، هم اصحاب فرهنگ و هنر و هم مسئولین فرهنگی موظفند تا به تعمیق روحیه همدلی و همزبانی بپردازند و برای این کار لازم است تا با نشست ها و جلسات مستمر به بررسیِ راهکارهای مشترک برای رسیدن به اهداف والای فرهنگی بپردازیم.

مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ایجاد تحرک و فعالیت وافر و مؤثر در اداره ارشاد، برقراری ارتباط مستمر با مسئولین و شخصیتها، نهادهای مؤثر در امور فرهنگی، هنری، ادبی وتبلیغی و توجه جدی به خواسته ها و دغدغه های هنرمندان و اهالی قلم، فرهنگ و اندیشه را از جمله مهمترین محورهای برنامه های خود در ارشاد عنوان کرد .

غلامرضا جمالی زاده، دبیر زبان انگلیسی ملایر با 22 سال خدمت در اداره آموزش و پرورش سابقه مدیریت دبیرستان و 8 سال معاونت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان را دارد و قریب 21 سال در عرصه های مطبوعاتی و هنری ملایر نیز فعالیت داشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار