فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

23. خرداد 1394 - 23:49   |   کد مطلب: 15663
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در طول تاریخ ایران هیچ سند خفت باری را روحانیت امضا نکرده است، گفت: روحانی رئیس جمهور ایران هم همچین سندی را امضا نخواهد کرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از «دیارباران»، محمد باقر نوبخت پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون گیلان در مصلی رشت با اشاره به سالروز پیروزی مردی از جنس روحانیت در انتخابات سال 92، اظهار کرد: مردم در جریان این انتخابات به لباس مقدس روحانیت اعتماد کردند.

 

وی بیان کرد: در سال 92 رشد منفی اقتصادی 6.2 درصد و تورم بالای 40 درصد و افزایش قیمت ها را شاهد بودیم.

 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دنبال ارزانی در حوزه های معیشتی هستیم، بیان کرد: طبق توصیه رهبر به دولت بخشی از این مشکلات به خاطر تحریم ها و بدخواهی ها است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اعمال تحریم ها را غیر انسانی عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم موفق شویم باید اقتصاد مقاومتی یعنی اتکا به منابع داخلی اجرایی شود.

 

نوبخت افزود: ایران قابلیت تولید 4 میلیون بشکه نفت را دارد اما با اعمال تحریم ها این تعداد به یک میلیون کاهش یافته است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه حقی از ملت ایران ضایع نخواهد شد، گفت: چرخه تولید داخلی سوخت به عنوان حق ایران در مذاکرات شناخته شده است.

 

نوبخت با اشاره به سخن علی شریعتی با این مضمون که در طول تاریخ ایران هیچ سند خفت باری را روحانیت امضا نکرده است، اظهار کرد: روحانی رئیس جمهور ایران هم همچین سندی را امضا نخواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه در جریان مذاکرات هسته ای ذره ای از توصیه های رهبر نادیده گرفته نمی شود، خاطرنشان کرد: منطق و مبارزه و مقاومت در جریان مذاکرات در حال انجام است.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

آخرین اخبار