نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. خرداد 1394 - 17:25   |   کد مطلب: 15679
به مناسبت فرارسیدن هفته کشاورزی 15 طرح کشاورزی با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در شهرستان ملایر با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، به مناسبت فرارسیدن هفته کشاورزی 15 طرح کشاورزی در شهرستان ملایر با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

غلامحسین تقوی در آیین بهره برداری از این طرح‌های کشاورزی در جمع خبرنگاران با اشاره اعتبارات این طرح ها اظهار داشت:

15 طرح کشاورزی در شهرستان ملایر با اعتبار 30 میلیارد و 210 میلیون ریالی به بهره برداری می رسند.

وی افزود: طرح‌های افتتاح شده شامل پرورش مرغ گوشتی در افسریه جوکار، دو طرح پرورش ماهی، پرورش گاه شیری، هفت طرح لایه روبی قتوات و چهر طرح آبیاری بارانی است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر بیان کرد: با بهره برداری از این 15 طرح زمینه برای اشتغال بیش از37 نفر فراهم می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر نیز در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: جهاد کشاورزی نهادی از دل مردم بوده  که بافرمان امام خمینی(ره)  افتتاح شد.

وی افزود: تولید و کار یکی از شاخصه‌های مهم در نظام جمهوری اسلامی بوده و باید کشاورزی به سمت افزایش بهره‌وری سوق داده شود

عبدلی گفت: با توجه به وجود علم و تجربه در بخش کشاورزی نباید شاهد کندی در رشد و تولید کشاورزی باشیم و با توجه به نیروی انسانی که کشور دارد به توسعه کشاورزی باید هر چه بیش‌ازپیش توجه شود.

وی گفت: جهاد کشاورزی نقشی به سزا در فقرزدایی و رشد اقتصادی در کشور داشته است و باید از نیروهای متخصص و کارآمد و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در امور کشاورزی هر چه بیشتر بهره برد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار