فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

19. مرداد 1394 - 13:41   |   کد مطلب: 15705
نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
شهدا با حضور خود ایستادگی و مقاومت در جامعه را یادآور شدند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضع حال کشور به‌گونه‌ای بود که نیاز مبرم به یک یادآوری از ایستادگی و مقاومت را داشت که شهدا با حضور خود این ایستادگی و مقاومت را یادآور شدند.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به پیام مقام معظم رهبری  به مراسم تشییع شهدای غواص اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به اینکه شهدا در لحظه نیاز  بشارت خود را به ملت ایران نازل می کند، این لحظه نیاز مقاومت و ایستادگی شهدا است.

وی افزود: با توجه به وضعی کنونی کشور و با توجه به سخنان اخیر رهبری علی‌الخصوص سخنان ایشان در 14 خرداد عده‌ای درصدد تحریف اندیشه‌های امام خمینی(ره) هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این جای سؤال است که چرا عده‌ای به دنبال تحریف سخنان و اندیشه‌های امام خمینی(ره) هستند درصورتی‌که امام(ره) به‌طور واضح مواضع و خواسته‌های خود را در وصیت‌نامه خود بیان نموده است.

وی افزود: یکی از مسائل عمده کشور در حال حاضر مذاکرات ایران با شش کشور شیطانی بوده که عده‌ای به هر صورت قصد دارند توافق به هر صورت شکل گیرد.

آریایی‌نژاد گفت: سوابق نشان می‌دهد که عده‌ای با فشار بر روی امام(ره) شرایط را به‌گونه‌ای رقم زدند که امام خمینی(ره) مجبور به نوشیدن جام زهر را شد و عده‌ای اکنون نیز قصد دارند نیاز مذاکره با آمریکا از نان شب هم واجب‌تر نشان دهند.

وی با اشاره به تشییع باشکوه 275 شهید و شهدای غواص در تهران بیان کرد: وضع حال کشور به‌گونه‌ای بود که نیاز مبرم به یک یادآوری از ایستادگی و مقاومت را داشت که شهدا با حضور خود این ایستادگی و مقاومت را یادآور شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: چه کسانی بهتر از شهدا می‌توانستند این ایستادی و مقاومت را یادآور شوند به‌خصوص شهدایی که در اوج مظلومیت و با مقاومت تمام با دستان بسته شهید شده‌اند.

وی مقاومت را لازمه فضای کنونی جامعه دانست و تصریح کرد: شهدای غواص با مظلومیت تمام فریاد مقاومت مردادند و تشیع باشکوه آنان فضای کشور را دگرگون کرد.

آریایی‌نژاد گفت: شهدا در بزنگاه و در موقعیت‌های خاص و بزنگاه‌های تاریخ به فریاد ملت ایران می‌رسند و از ولایت در کشور دفاع می‌کنند.

وی افزود: تشییع و تأثیر شهدا در تهران قابل توصیف نبوده وصف حضور مردم در تشییع این شهدا از زبان حال خارج است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار