نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. خرداد 1394 - 18:18   |   کد مطلب: 15706
در مراسمی حجت الاسلام و المسلمین فیض الله اسدپور معاون اسبق فرهنگی اجتماعی اداره وقاف و امور خیریه استان چهارمحال بختیاری به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف ملایر معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها، در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره اوقاف ملایر با قدردانی از زحمات حجت ااسلام‌والمسلمین مرتضی عزیزی، حجت الاسلام و المسلمین فیض الله اسدپور به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف ملایر معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی در این آیین با اشاره به خدمات اوقاف ملایر در مدت رئاست وی اظهار داشت: اداده اوقاف ملایر از همچون شهر ملایر از ادارات ویژه بوده و عمل به نیت واقفین ا مهمترین وظایف رئیس اوقاف است.

وی در اختیار قرار دادن 20 هکتار از زمین های وقفی برای اجرا ی پروژه مسکن مهر را یکی از کارهای شاخص اداره اوقاف خواند و بیان کرد: پروژه 40 واحدی مسکونی و 10 واحد تجاری واقع در میدان جهاد ملایر، پروژه هایپر مارکت در جاده سلامت و پروژه اورژانس ملایر از مهم ترین پروژه هایی است که نیمه کاره ماده و نیازمند تلاش همه مسئولان برای افتتاح این پروژه هااست.

رئیس اسبق اداره اوقاف ملایر با اشاره به ورود غواصان و شهدای خط شکن به کشور اظهار کرد: ما در مقابل شهدا و خانواده های شهدا وظیفه داریم به نحو احسن به مردم خدمات رسانی کنیم.

مصطفی آزاد بخت نیز در این مراسم با اشاره به تشییع با شکوه شهای غواص و خط شکن در تهران بان مرد: این شهدا هرگاه کشور به مشکلی برخورد می کند وارد کشور شده و کشور را سرزنده می کنند.

وی با اشاره به جایگاه وقف در جامعه بیان کرد: اوقاف در ملایر کارهای برجسته ای انجام داده که پروژه های مسکن مهر و اورژانس ملایر از اقدامات بارز ای اداره بوده است.

فرماندار ملایر کار برای دین را با ریسک همراه دانست و بیان کرد: مدیران ریسک در کارهای دینی ا بالا ببرند چراکه دشمن برای از بین بردن دین با  تمام قوا و بودجه وارد عمل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فیض‌الله اسد پور نیز در این مراسم اجرای به نیات واقفین را مهم‌ترین وظیفه خود برشمرد و بیان کرد: اوقاف در سه حوزه تبدیل بقاع متبرکه به مکان‌های فرهنگی، فعالیت در عرصه‌های قرآنی و عمل به نیات واقفین باید طبق دستورات مقام معظم رهبری و نماینده تام‌الاختیار ایشان خدمات‌دهی کند.

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با تأکید بر اجرایی‌ نیات واقفین بیان کرد: واقفین با دوراندیشی خود ثمرات مفیدی برای ما به ارث گذاشته‌اند و همه ملزم به اجرای نیات واقفین هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی در این مراسم از سوی مدیر کل اوقاف و امور خییه استان همدان به عنوان معاون فرهنگی  اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه ملایر معرف شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار