نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. خرداد 1394 - 18:38   |   کد مطلب: 15707
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف ملایر در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر پیش از ظهر امروز در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار ملایر با اشاره به اینکه تغییرات یکی از مسائل مهم در هر دولت است و مردم به تغییرات رأی داده‌اند خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی عنوان کرد: من هم به‌زودی به شما در استان خواهم پیوست.

وی  با اشاره به شایعات جابه‌جایی فرماندار ملایر گفت: با توجه به شایعات مبنی بر جابه‌جایی فرماندار ملایر القریب است که من هم جابه‌جا شوم و به استانداری بپیوندم.

آزاد بخت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به درخواست کمک برای مبلغین عنوان کرد: برخی روحانیون برای کارهای تبلیغی در ماه رمضان درخواست بودجه کرده بودند و به بخشداری ابلاغ شد که به روحانیونی که در روستاها کارهای تبلیغی انجام می‌دهند مبلغ 200 تا 500 هزار تومان بودجه داده شود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا حاجی زین‌العابدینی نیز در این مراسم خواستار تعامل هرچه بیشتر ادارات شهرستان با اوقاف شد و بیان کرد: مسئولی ادارات کمک اداره اوقاف باشند و با این اداره تعامل داشته باشند.

وی از رئیس جدید اداره اوقاف ملایر نیز خواستار تعامل هر چه بیشتر با ادارات و نهادهای ملایر و همچنین تعامل ویژه با هیئت امناء و خادمین بقاع متبرکه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در بخشی دیگر از سخنان خود از فرماندار ملایر خواستار تخصیص اعتبارات برای بازسازی برخی از بقاع متبرکه و همچنین اعتبارات برای مسابقات قرآنی شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار