نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. خرداد 1394 - 19:48   |   کد مطلب: 15708
رئیس اداره ورزش ملایر در گفت و گو با ملایری‌ها؛
ورزشکاران ملایر در مسابقات ددلیفت کشور خوش درخشیدند
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایر در مسابقات ددلیفتینگ کشور در اصفهان دو مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردند.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور در اصفهان اظهار داشت: ددلیفت قهرمانی کشور جهت انتخابی مسابقات جهانی لهستان با شرکت ورزشکارانی از استان‌های سراسر کشور در شهر اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام چهار ورزشکار ملایری در این مسابقات درتیم استان همدان عنوان کرد: علی نجفی، عباس زندی، و امیرحسین حسنی به‌عنوان ورزشکار و بهزاد نجفی به‌عنوان سرپرست و مربی از ملایر به همراه تیم استان همدان در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به درخشش ورزشکاران ملایر در این مسابقات عنوان کرد: ورزشکاران ملایری با درخشش در این مسابقات سه مقام برتر کشور را کسب کردند.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها پایان علی نجفی در وزن 66 کیلو نوجوانان  با رکورد 195 کیلوگرم و عباس زندی در وزن 83 کیلوگرم نوجوانان با رکورد 230 کیلو به مقام قهرمانی و دال طلای مسابقات دست یافتند.

رضایی گفت: امیرحسین حسنی در وزن 120+ کیلوگرم جوانان با رکورد 292 کیلوگرم توانست مقام دوم و مدال نقره مسابقات ددلیفت کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار