نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1394 - 16:13   |   کد مطلب: 15737
امام جمعه موقت ملایر گفت: برگشت پذیر بودن مذاکرات خواسته بحق مردم ایران بوده و ملت ایران هیچ نظارتی را فراتر از عرف بین المللی نخواهند پذیرفت.

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان اظهار داشت: روزه از درجات عالی تقوا بوده و ماه رمضان با آمودن خود تقوا را به همراه آورده است.

وی گفت: ماه رمضان ماه تلاوت و بهار قرآن است و مومنان در این ماه باید هر چه بیشتر با قرآن انس داشته باشند و قرآن تلاوت کنند.

امام جمعه موقت ملایر افزود: در این ماه خداوند درهای رحمت خود را به سوی مومنان باز کرده و پذیرای توبه کنندگان و سائلین است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران در 31 خرداد ماه عنوان کرد: این روز را روز بسیج اساتید نامیده اند چرا که شهید چمران نمونه کاملی از یک استاد بوده که تمامی مراتب علمی، جهادی و عرفانی را کسب کرد.

فاضلیان با اشاره به درجات علمی شهید چمران بیان کرد: شهید چمران مدارک تحصیلی خود را از عالی ترین و بهترین دانشگاه های جهان کسب نمود ولی ا به فرمان ولی خویش پا در عرصه انقلاب گذاشت.

وی با اشاره به مبارزات شهید چمران در مصر، لبنان و دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد: استید دانشگاهی ما باید الگو و خط فکریشان را شهید چمران قرار دهند نه اینکه التماس آمریکا و استکبار را کنند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به دوران نمایندگی و وزارت این شهید بزرگوار عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید همچون شهید چمران به فکر مردم و مشکلات مردم باشند نه اینکه فقط به فکر رای آوردن در دوره های مختلف مجلس باشند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران عنوان کرد: خواسته مردم از تیم مذاکره کتننده یک مذاکره خوب و رعایت خطوط قرمز نظام است.

فاضلیان گفت: یکی از خواسته های مهم مردم از تیم مذاکره کننده این است که تمامی تحریم ها یک جا و همزمان باید لغو شود و همچنین باید هیچ مانع و محدودیتی برای پیشرفت ها و دستاوردهای علمی هسته ای کشور نباشد.

وی افزود: از دیگر خواسته های مردم ایران درباره مذاکرات هسته ای این است که هر گونه نظارت بر نیروهای نظامی از سوی ملت ایران پذیرفته نیست.

امام جمعه موقت ملایر گفت: برگشت پذیر بودن مذاکرات خواسته بحق مردم ایران بوده و ملت ایران هیچ نظارتی را فراتر از عرف بین المللی نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار