نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1394 - 15:30   |   کد مطلب: 15752
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص خط‌شکن یک دوره مسابقه چندجانبه در خانه ووشو ملایر برگزار شد.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو  در ملایر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص خط‌شکن یک دوره مسابقه چندجانبه ووشو توسط اداره ورزش و جوانان ملایر و زیر نظر هیئت روستایی عشایری  ملایر برگزار شد.

وی گفت: نظام ما همواره مدیون شهدا و خون شهدا بوده و شهدای غواص با حضور خود در کشور پیام استقامت و صبر را به ما آموختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: شهدا  باهدف دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران به کارزار جنگ رفتند و شهید شدند و اکنون نوبت ماست که از این انقلاب دفاع کنیم.  

وی افزود: این مسابقات با حضور  دو تیم از ملایر ، تیم روستای کلیل آباد و تیم روستای سید شهاب سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان در خانه ووشو ملایر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت:  73 نفر از ووشوکاران ملایری در این مسابقات در وزن‌های مختلف باهم به رقابت پرداختند و در پایان تیم ملایر به مقام نخست این مسابقات دست‌یافت.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان  در وزن‌های  20- عباس فرهادی ، 22- مهدی فرهادی ، 24- علی‌اصغر جانملکی ، 26- محمد نیما بیات ، 28- محمدامین آذری مقدم ، 31- ابوالفضل ندری ، 34- حسن زنگنه ، 37- محمدرضا باقری ، 43- امیرحسین مظفری ، 49- امیرحسین صالحی و 56- نیما بیات به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافتند

رضایی با اشاره به نفرات برتر رده نوجوانان عنوان کرد: در این رده نیز: مهدی جانملکی ، حسن مرادی ،محمدرضا بیات ، علی حیدری ، میلاد ملکی ، علی قاسمی سامنی ، امیرمحمد غیاثوند و حسین جان محمدی مقام‌های نخست اوزان مختلف را کسب کردند.

وی افزود: در رده سنی جوانان حامد رشیدی در 48-، علی ‌رضایی در 52- ، امیرحسین نصیری در 56- ، مهدی قاسمی سامنی در 60- ، محمدرضا عارفی فر در 65- ، پوریا محمود وند در 70-  ، آرش لر زنگنه در 75- و محمدرضا مال میر در 80- مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار