فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

31. خرداد 1394 - 14:56   |   کد مطلب: 15765
دبیر هیئت کاراته ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
تیم کاراته کانون ملایر در مسابقات لیگ استان شرکت می‌کند
دبیر هیئت کاراته ملایر گفت: تیم کاراته کانون بسیج ملایر به هراه ده تیم از سایر نقاط استان در مسابقات لیگ استانی کاراته شرکت می‌کند.

احمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‎ها با اشاره به اعزام تیم کاراته کنترلی ملایر به مسابقات لیگ استانی اظهار داشت: تیم کاراته کانون بسیج ملایر به هراه ده تیم از سایر نقاط استان در مسابقات لیگ استانی کاراته شرکت می کند.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در 20 هفته و در خانه کاراته همدان و به میزبانی تیم های مختلف شهرهای استان  برگزار می شود.

دبیر هیئت کاراته ملایر افزود: این مسابقات در دو بخش کاتا و کمیته برگزار خواهد شد و بیش از 20 نفر از ورزشکاران ملایری دراین دوره از لیگ کاراته شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز مسابقات از 12 تیر ماه افزود: هفته اول این مسابقات 12 تیرماه برگزار و تیم کانون ملایر با تیم نیروی انتظامی همدان رودررو خواهد شد.

حیدری با اشاره به نفرات تیم ملایر در این مسابقات عنوان کرد: پوریا رضایی ارژنگ رضایی متین میرزایی و نیما نوری در رده نونهالان، علی‌محمد زند پور، محمدامین احمدی، امیر ملکی و سینا جباری در رده نوجوانان  و محمد حیدری، محمد عظیمی و مسعود میرزایی ورزشکاران ملایر در رده جوانان در لیگ کاراته استان همدان هستند.

وی  ارژنگ رضایی، بهمن سایه‌وند و محمدپارسا روح‌بخش را به‌عنوان ورزشکاران بخش کاتا در این مسابقات معرفی کرد و افزود: در این مسابقات سه داور از شهرستان ملایر به همراه تیم کاراته به مسابقات اعزام می‌شوند.

وی گفت: ماهان فتح اللهی، یاسین زنگنه، متین آقابیگی، علی رضا چگینی، محمد زندی، محمد مهدی ابراهیمی، امیر حسین سلیمانی و علی نظری به عنوان افراد ذخیره تیم کاراته ملایر در این مسابقات هستند.

دبیر هیئت کاراته ملایر گفت: تیم‌های نیروی انتظامی، هفت‌تیر، کانون بسیج، هلال‌احمر و نوین از همدان، شیتوری‌وشیتکای از قروه، هیئت کاراته و  شهدای داق داق آباد از کبودرآهنگ ، هیئت کاراته رزن،  هیئت کاراته اسدآباد به همراه تیم کانون بسیج ملایر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار