نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1394 - 10:54   |   کد مطلب: 15772
نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت‌و گو با ملایری‌ها عنوان کرد:
جلوگیری با زیاده‌خواهی‌های طرف مذاکره‌کننده هدف تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب این طرح در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های غیر منطقی طرف مذاکره‌کننده است.

علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره ه تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای در مجلس شورا اسلامی گفت: تصویب این طرح در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های طرف مذاکره‌کننده است.

وی گفت: یکی از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی حفظ و حراست از دستاوردهای نظام بوده و مجلس در راستای صیانت از دستاوردهای هسته‌ای این طرح را تصویب کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای 1+5  و آمریکا  هر بار به دنبال زیاده‌خواهی‌هایی بوده و هر بار خواسته‌ای جدید را در مذاکرات اعمال می‌کردند.

وی افزود: در مذاکرات ژنو بحث بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ای وجود نداشت که با توجه به زیاده‌خواهی‌ها طرف مذاکره‌کننده این مسئله مطرح شد.

چهاردولی گفت: مراکز نظمی مهم‌ترین و سری‌ترین مسئله هر کشور است و اگر قرار باشد که مسائل نظامی در اختیار  زیاده‌خواهی‌های دشمنان قرار گیرد بحث امنیت ملی چه می‌شود.

وی افزود: به همین جهت و در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و مقابله با زیاده‌خواهی‌های غیرمنطقی کشورهای 1+5 طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای با اکثریت 93 درصد نمایندگان به تصویب رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورا اسلامی گفت: در این طرح محورها به‌خوبی مشخص‌شده و خطوط قرمز در آن در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار