نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1394 - 23:56   |   کد مطلب: 15791
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از انتظارات دولتیان در این نشست از مجلسیان این بود که در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش اصرار نشود و هچنین رییس جمهور از مجلسیان خواست که بیش از پیش دولت را در مذاکرات هسته ای همراهی کنند.

به گزارش ملایری‌ها محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار آناج در خصوص جزئیات دیشب نشست مشترک دولت و مجلس اظهار کرد: هر سال با فرا رسیدن ماه رمضان نشست مشترکی بین دولت و مجلس برگزار می شود، سال 92 مجلس میزبان این نشست بود، در سال 93 و 94 هم دولت میزبان بود.

وی افزود: در این نشست ها عمدتا مسائل اساسی کشور مطرح می شود و اعضا دیدگاه های خود را بیان می کنند و شب گذشته نیز به دلیل ضیق وقت، نمایندگان نتوانستند دیدگاه های خود را مطرح کنند با این حال روسای هر قوه دیدگاه های خود را در خصوص مسائل اساسی کشور چون اشتغال، خروج از رکود، حمایت از تولید، بحران آب و مذاکرات هسته ای اعلام کردند.

خواسته روحانی از مجلس

وی تصریح کرد: یکی از انتظارات دولت در این نشست از مجلسیان این بود که در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش اصرار نشود و هچنین رییس جمهور از مجلس خواست که بیش از پیش دولت را در مذاکرات هسته ای همراهی کنند.

طرح یک فوریتی مجلس برای برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر در حوزه سلامت،‌ خبر داد: با توجه به ضرورت این موضوع، ‌طرحی با عنوان برخورد با پزشکان زیرمیزی‌بگیر در مجلس به امضا رسیده که هدف آن جلوگیری از زیاده‌خواهی برخی پزشکان است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت دیگر بهانه ای برای پزشکان وجود ندارد که از کاهش تعرفه های درمانی و دریافتی خود بنالند، بنابراین بر مبنای این طرح، با هر گونه زیرمیزی و دریافتی غیر قانونی پزشکان برخورد قانونی می شود.

سعیدی در خصوص نقاط مثبت و قوت طرح هسته ای مجلس گفت: از آنجایی که ملت ایران انتظار دارند که نمایندگان در مجلس بر روند مذاکرات و تمامی تصمیمات تیم مذاکره کننده نظارت کنند، مجلس این طرح را تصویب کرد و نظارت مجلسیان بر روند مذاکرات را می توان نقطه مثبتی از این طرح قلمداد کرد و هر گونه توافقی که صورت می گیرد باید در مجلس نیز تصویب شود و حتی پروتکل الحاقی باید در مجلس تصویب شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار