نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1394 - 23:59   |   کد مطلب: 15793
مدت زمانی از برخاستن مدیریت قبلی و نشستن مدیریت جدید روی صندلی ساختمان سوهانک کمیته امداد امام خمینی(ره) نمی‌گذرد که اخبار گسترده و متعددی از این مجموعه روی خروجی سایت‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش ملایری ها به نقل از دانا در حالی که به نظر می‌رسید با تغییر مدیریت در نهاد باقی مانده برای "مستضعفان" شاهد یک انقلاب در زمینه بازگشت اعتماد عمومی و رهاسازی این مجموعه از بدنه سنگین و ناکارآمد، خواهیم بود در همان روزهای ابتدایی و بدون هیچ‌گونه اتفاق جدید طی این مدت کوتاه، اخبار مبالغه‌آمیز و سرشار از اغراق به صورت کاملا هماهنگ توسط برخی رسانه‌های معلوم‌الحال به افکار عمومی تزریق شد.

 

هر چند این پروپاگاندای اتفاق افتاده توسط دو سایت معلوم الحال و وابسته به یک انتصاب جدید در کمیته امداد طرح‌ریزی و در حال پیگیری است؛ اما به نظر می‌رسد خلاف آن چه که مشی مدیریت جدید این نهاد تصور می‌شد، باشد.

 

متاسفانه این اغراق در"شریف‌نمایی" و "بزرگ‌نمایی" از مدیریت انقلابی جدید تا جایی پیش رفته که رسانه‌های متعدد ضمن قیاس برخی تصمیمات و اقدامات صورت گرفته طی مدت کوتاه چند ماه اخیر، سخن از "مدیریت احمدی‌نژادی" در کمیته امداد به میان آورده‌اند.

 

گرچه اقدامات و دستورات محمود احمدی‌نژاد در ابتدای دولت نهم که مردم وی را به پاکدستی و ساده‌زیستی می‌شناختند از سوی رسانه‌های ضدانقلاب تعبیر به پوپولیستی شد ولیکن در همان ایام، رسانه‌های حامی وی نیز نتوانستند در برابر بسیاری از اقدامات او دفاع منطقی داشته باشند که از جمله آنان دستورات بدون پشتوانه قانونی و اختیارات کافی بود.

 

اخیرا دست خطی از رئیس جدید کمیته امداد که معلوم نیست از چه کانال و به چه طریقی روی آن دو رسانه مذکور قرار گرفت، باعث شد تا حواشی زیادی برای این نهاد ایجاد شود. در این دستخط آمده که حقوق کارکنان کمیته می‌بایست بعد از مستمری مددجویان پرداخت شود. وی عنوان می‌کند که تازه پس از 9 روز متوجه شده علی رغم پرداخت حقوق کارکنان، مستمری مددجویان پرداخت نشده است!

 

این دستور و انتشار آن که در اذهان تنها دارای کارکرد رسانه‌ای قلمداد می‌شود در حالی اتفاق می‌افتد که نا آشناترین افراد به مسائل اداری نیز می‌دانند حقوق کارکنان کمیته امداد را وزارت اقتصاد به صورت مستقیم پرداخت می‌کند!

 

با توجه به اتفاقات اخیر، حاشیه‌های زیادی طی این مدت کوتاه پیرامون کمیته امداد به وجود آمده که مهمترین نمونه آن تیتر بسیاری از رسانه‌های اصلاحات مبنی بر کاندیداتوری رئیس این مجموعه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده است!

 

افکار عمومی منتظر ورود قاطع رئیس نهاد مذکور جهت جمع‌آوری بساط حاشیه‌سازان است که مراکز تحت نظر گذشته خود را نیز همین‌گونه از ریل خارج کرده و دچار حاشیه و اتلاف بیت‌المال کردند.

 

این در حالی است که کمیته امداد حاشیه دیگری هم داشته است که اخبار مربوط به آن را می توان در اینجا مشاهده کرد.

 

انتهای پیام/ط

دیدگاه شما

آخرین اخبار